האם כריס המסוורת' פיתח בשנים האחרונות גינונים של כוכב הוליוודי מתנשא ומפונק שחושב שהוא בפסגת העולם ועל כן יכול לומר ולעשות מה שבא לו? לא יודעים, אנחנו לא מכירים אותו אישית (אבל יום אחד הוא יענה להודעות שלנו ואז, הו, אז), אבל מספיק לקרוא כמה ראיונות שערך בשנה שעברה כדי להבין שהוא בהחלט מרגיש חופשי יותר מול העיתונות. עובדה - גם הוא מצטרף לזרם ומודה שת'ור: העולם האפל, הסרט השני במותג גיבורי העל המצליח של מארוול שעלה לאקרנים בסוף 2013, היה פשוט לא משהו.
המסוורת' דיבר באריכות על קריירת המשחק שלו בגיליון החדש של מגזין GQ, וסיפר גם על התדמית ההוליוודית והחיים כאבא. במהלך הריאיון נדרש לשאלה מה דעתו האמיתית על טרילוגיית סרטי ת'ור של מארוול, שככל הנראה אחראיים למעמדו כסופרסטאר. המסווורת' בחר שלא להיות פוליטקלי קורקט, ופשוט אמר: "הראשון היה טוב, השני היה meh". אנחנו מדברים פה על הפקה בהשתתפות נטלי פורטמן ואנתוני הופקינס שעלתה 170 מיליון דולר, בזבזה עוד 100 מיליון על הפצה ופרסום ובסופו של דבר הכניסה יותר מ-600 מיליון דולר מסביב לעולם, אבל על המסוורת' היא הותירה, כנראה, רושם פושר.
כשנשאל למה, ענה המסוורת' תשובה מעורפלת למדי: "המשמעות של גבריות, הארכיטיפ הקלאסי - כל זה התחיל להיות מאוד מוכר. הייתי מודע לכך שאנחנו ממש על הקצה". ואם נפתח את המילון ההוליוודי שלנו ונתרגם, הפירוש הוא ככל הנראה שהמסוורת' איבד בשלב הזה עניין בדמותו של ת'ור כגיבור על, והרגיש שהוא מאצ'ואי וחד מימדי. זה בהחלט מסביר מדוע בסרט השלישי, ת'ור: ראגנארוק שיצא בנובמבר אשתקד, עבד המסוורת' עם במאי הסרט טאיקה וואיטיטי כדי להכניס הומור לדמות ולשנות את טון הסרט לחלוטין מסרט פנטזיה/פעולה לקומדיה.
המסוורת', כאמור, לא לבד בקטע הזה: מעריצי מארוול רבים מחשיבים את העולם האפל לאחד הסרטים הגרועים ביותר, אם לא ה-, ביקום הקולנועי של ענקית הקומיקס ואולפני דיסני. זה קרה בעיקר הודות לנבל לא מוצלח במיוחד (מאלקית' המעאפן, בגילומו של כריסטופר אקלסטון), תסריט מחורר והופעה והופעות חסרות סבלנות ונשמה מצד שחקני המשנה. כן, נטלי פורטמן, אנחנו יודעים שלא רצית לחזור לסרט נוסף של מארוול, אבל יכולת להסוות את זה בצורה טובה יותר. בדירוג המלא של mako תרבות הגיע ת'ור: העולם האפל למקום האחרון והוכתר לסרט מארוול הגרוע ביותר - נקודת השקה נוספת בין המבקר שלנו לכריס המסוורת'.