להגיע ל-1.3 מיליון צפיות ביוטיוב תוך שבועיים זה אמנם הישג, אבל במקרה של אגם בוחבוט ההישג הזה עשה לה יותר נזק מאשר תועלת: הזמרת והשחקנית, שהצטלמה לאחרונה לקמפיין חדש של האגודה למלחמה בסרטן, הצליחה להכעיס את אנשי העמותה עם השיר האחרון שלה - כעס שהוביל לגניזה של הקמפיין החדש בכיכובה. הסיבה לביטול: מסרים שהופיעו בשיר "מגבות" ונוגדים את הקמפיין בו היא לקחה חלק.
לפי הדיווח שפורסם באתר "פרוגי", בין המסרים שהצליחו להכעיס את אנשי האגודה היו משפטים כמו "השמש מעליי ואני נשארת", "אפס דאגות שהכל יישרף" - כל זה בזמן שבוחבוט עצמה שוהה בשמש במהלך הקליפ. באגודה, שם כבר צילמו וערכו את הקמפיין החדש עם בוחבוט (שהיה אמור להכיל חידוש שלה לשיר "חכם בשמש"), הוחלט לגנוז אותו ולא להעלות אותו לאוויר. הזמרת, יש לציין, השתתפה בקמפיין בהתנדבות, כך שהגניזה לא אמורה להביא להפסדים כלכליים משמעותיים. בשיחה עם mako, באגודה הבהירו כי בוחבוט לא תוחלף, ובקמפיין ייעשה שימוש בגרסה קודמת של השיר.
מהאגודה למלחמה בסרטן נמסר: "האגודה למלחמה בסרטן פועלת במשך שנים ארוכות לקידום בריאות הציבור על ידי הטמעת המסרים של אורח חיים בריא לרבות התנהגות חכמה בשמש. השנה, כמו בשנים קודמות, הכנו גרסה חדשה לקליפ המיתולוגי של האגודה - 'חכם בשמש', שהינו סימן רשום של האגודה למלחמה בסרטן מזה עשרות שנים, והפעם בהשתתפותה של אגם בוחבוט, כמודל לחיקוי, בקליפ שנועד להדגיש את המסרים הללו".
"להפתעתנו, נודע לנו מהתקשורת על כך שאגם בוחבוט הוציאה קליפ חדש משלה שהמסר העיקרי המועבר בו, במלל ובוויז'ואל, הינו חשיפה בשעות מסוכנות ובצורה לא מבוקרת לשמש! כך למשל השורה בשיר: 'שהשמש מעליי ואני נשארת', כלומר מדובר בשעות הכי מסוכנות בין 12-14. כמובן שמסרים אלו מנוגדים לחלוטין למסרי 'חכם בשמש' של האגודה למלחמה בסרטן ועלולים לעודד התנהגות מסוכנת בקרב ילדים ובני נוער. לכן הוחלט לגנוז את השיר בביצועה. אנו מצרים על כך שלא ידעו אותנו מראש על הכוונה להקליט את השיר. לאגודה למלחמה בסרטן חשוב ביותר שכל מי שמעביר את מסריה, גם יעמוד מאחוריהם הלכה למעשה. פעילות האגודה לאורך השנים הובילה לשינוי התנהגותי מציל חיים ובאחריותנו לשמר הישג זה".
משרד יחסי הציבור של אגם בוחבוט מסר: "האגודה למען מלחמה בסרטן עשתה שימוש ציני בטאלנטית, עבדה בצורה לא אחראית ושאינה מבוקרת. אגם הצטלמה לקמפיין בשני ימי צילום שונים (אחד להקלטות והשני לצילומים) בהתנדבות מלאה ומרצונה החופשי בשל חיבור למסרים ואף הציעה לצלם סרטון הסבר שמפרט את החשיבות להיות חכם בשמש. השבוע הופתעה לגלות שבשל שיר שנכתב עבורה טרם צולמה לקמפיין בחרה האגודה לגנוז אותו. כפי שרואים בקליפ אגם לבושה ושומרת על עצמה מפני השמש ובצילומי הסינגל אף דאגה להימרח בקרם הגנה עם 50 spf. צר לנו שהאגודה עושה שימוש ציני ומחפשת יחסי ציבור על גבה של אגם".