בדצמבר 2020 הנסיך הארי ומייגן מרקל הביאו לטלטלה בענף הפודקאסטים המתפתח - והודיעו על עסקת ענק עם שירות הסטרימינג ספוטיפיי והקמת חברה-בת משלהם. מאז אותם ימים שיתוף הפעולה הוליד רק ספיישל אחד באורך 35 דקות, ובחברה החליטו לקחת את המושכות לידיים ולגייס בעצמם מפיקים שיעבדו על תוכנית שבועית מבית ארצ'וול אודיו (שנקראת על שם בנם של הזוג המלכותי).
במקביל למסרים ששוגרו לעברם מספוטיפיי, הארי ומייגן התייחסו בינואר האחרון לסערה סביב מנחה הפודקאסט ג'ו רוגן, שהוגדר כ"סכנה לבריאות הציבור" לאור התבטאויותיו בנושא הקורונה, ו"הביעו את חששם" בפני החברה על המשך שיתוף הפעולה. עכשיו, כשהסערה סביב שירות הסטרימינג כבר חלפה, בני הזוג מרגישים מספיק בנוח להכריז על פרויקט חדש: פודקאסט של מרקל שיעלה בקיץ הקרוב.
לפי הודעה של ארצוו'ל אודיו שפורסמה בסוף השבוע האחרון, בני הזוג שבעי רצון מהמדיניות שיושמה בספוטיפיי בכל הנוגע להפצה של מידע כוזב בפודקאסטים ששייכים לה. אותה מדיניות סייעה להארי ומייגן להחליט שלא לבטל את חוזה הענק, ולהמשיך להפיק את סדרת הפודקאסטים החדשה. ההודעה הרשמית לא פירטה במה הפודקאסט יעסוק או מה תהיה מידת מעורבותה של מרקל בו, אך מודעת הדרושים שהועלתה בעבר על ידי ספוטיפיי תיארה את הפרויקט כתוכנית שבועית "שבה יתארחו נשים בפרופיל גבוה".