הביקורת על גווינת' פאלטרו, מעלליה ומוצריה לא עוצרת, אלא רק מחמירה. על פי דיווח של הסאן הבריטי, אם הקולות נגד השחקנית ואייקון הלייף סטייל הושמעו עד כה בעיקר ברשתות, הם כעת זוכים גם לביטוי פיזי של ממש - והוא ממש לא קל לצפייה.
למי שלא ידע, מעבר להיותה זוכת אוסקר פאלטרו משמשת בשנים האחרונות גם כמייסדת והפנים של אתר הלייף סטייל GOOP - שאף זכה לכמה חנויות פיזיות בנוסף לזו האינטרנטית. במהלך יום חמישי האחרון, עוברי אורח שעברו ליד הסניף של החנות בשכונת נוטינג היל שבלונדון, גילו הפתעה לא נעימה בכלל שהונחה בכניסה אליו.
מחוץ לחנות, שעל פי אחד מהתושבים המקומיים נמצאת בשדרה יוקרתית במיוחד - שאף מהווה את מקום מגוריו של סטיבן ספילברג - הונחה במהלך הלילה ערימה של גללים ממקור לא מזוהה. אותם גללים, מספרים התושבים, משכו לסביבה זבובים רבים וגרמו לצחנה אדירה באיזור החנות.
"מישהו מנסה להתנכל אל גווינת', זו תעלומה של ממש", סיפר אחד מהתושבים במקום, "הבלאגן הופיע במהלך הלילה. זה הושאר ממש מחוץ לדלת ולא יכול להיות צירוף מקרים". למרבה המזל, החנות של פאלטרו, כמו חנויות רבות בעולם, נשארת סגורה בימים אלה - כך שאותו מפגע הפריע רק לאלו אשר גרים בשכנות. נכון לשלב זה, לא ידוע מי גרם לאותו מפגע ומה היה המניע שלו.
Gwyneth Paltrow’s Goop shop targeted by dung dumper who left a heap of manure on the doorstephttps://t.co/KkmbXUR24t pic.twitter.com/4wOz2z74cO
— The Scottish Sun (@ScottishSun) May 8, 2020
בתחילת חודש אפריל עלתה באתר של פאלטרו כתבה שעסקה בהמלצות על ויברטורים. הרשימה שפאלטרו פרסמה עוררה לא מעט רעש ברשתות, לאחר שאנשים חשבו שלא מדובר בזמן הנכון עבור השחקנית לקדם מכירה של צעצועי מין - כאשר העולם כולו נמצא במשבר בריאותי וכלכלי. "בזמן כזה של מחלה, קושי ועצב? גווינת' פאלטרו רק חושבת על תשומת לב ולעשות כסף מהלקוחות העממיות שלה? האישה הזאת מביכה. אין לה גבולות. תתביישי לך גווינת' פאלטרו. את חתיכת חרא מגעילה!", כתבה אחת מהעוקבות של פאלטרו.
חודשיים קודם לכן, עלתה בנטפליקס "המעבדה של גופ", סדרה דוקומנטרית שעסקתה בפאלטרו ובאימפריית הלייף סטייל שלה. גם כאן פאלטרו התמודדה עם לא מעט ביקורת, רק שהפעם מדובר היה בכזו שהגיעה מגורמים רשמיים הרבה יותר. סיימון סטיבנס, ראש ארגון הבריאות הבריטי, האשים את פאלטרו ואת העומדים מאחורי הסדרה בהפצה של מידע שקרי, והסביר כי "המותג שלה מקדם רעיונות ומוצרים עם סיכונים ממשיים לפגיעה בבריאות, כמו הרעיון שמקדמי הגנה כימיקליים אינם בריאים והמלצות על חוקני קפה בהכנה עצמית. אם פעם פייק ניוז היו מועברות מפה לאוזן, היום שקרים ואינפורמציה שגויה זמינים בלחיצת כפתור".