בשיאו של משבר הקורונה, כאשר אנשים רבים ברחבי העולם נאלצו להסתגר בבתיהם, לא מעט מאותגרי הרמת משקולות פנו לעזרת מומחי כושר ותזונה בשלט רחוק. כריס המסוורת', שמיתג את עצמו לא רק ככוכב סרטי אקשן וגיבור על של ממש אלא גם כגורו אימונים וכושר גופני, החליט להציע תקופת ניסיון מיוחדת לאפליקציית הכושר והתזונה שלו, Centr, כפי שעשו בעלי אפליקציות רבים - הירשמו לתקופה של שישה שבועות בחינם, ותחויבו רק לאחריה ורק אם תרצו להמשיך במנוי החודשי. לא מעט אנשים שנרשמו מגלים כעת שהמסוורת', או מי מטעמו, משלימים כנראה הכנסה בתקופת הקורונה על חשבונם, ועל כן גובים מהם כסף בכל מקרה.
אנשים שנרשמו לתקופת הניסיון הציפו את הרשתות החברתיות בטענה שמדובר בתרמית או עוקץ, שכן סכומי החיוב של האפליקציה הגיעו עד ל-99 דולר עבור "מנוי שנתי". חלק מהאנשים חויבו במהלך החודש הראשון, בעוד אחרים גילו שהם לא מסוגלים כלל לבטל את המנוי.
מתברר שמדיניות הביטולים של Centr היא מבלבלת ומפרכת במיוחד: אם נרשמתם לתוכנית באמצעות אפליקציה לאייפון, עליכם לבטל רק באמצעות שימוש באייפון ואם נרשמתם באתר, תוכלו לבטל רק דרך האתר. כל זה הוביל הרבה אנשים למחשבה שהם אכן ביטלו את המנוי, כשבפועל הביטול שלהם כלל לא נרשם. אותם משתמשים זועמים הציפו את הרשת, ופנו הן לחשבון האינסטגרם של האפליקציה והן לעמוד שלה בחנויות האפליקציות.
"הרגע חויבתי על מנוי אחרי שביטלתי את התוכנית במהלך תקופת הניסיון", כתבה באינסטגרם אחת הגולשות, "כל כך רותחת כרגע. אני עומדת לאבד את העבודה שלי והחברה הזו לוקחת לי את הכסף. אני רוצה החזר! דוחים, מנצלים אנשים במהלך הבידוד". התגובה לה זכתה אותה גולשת, כמו מרבית הגולשים האחרים, הייתה הצעה מטעם האפליקציה כי המשתמשת תשלח להם מייל, והסבר כי הם ינסו לעזור לה בהמשך.
משתמשת נוספת שנאלצה לשלם את המחיר היא ג'קלין קבררה, סטודנית מגוואטמלה, שחויבה ב-99 דולר עבור מנוי חודשי "בהנחה", סכום שמהווה כשליש מהמשכורת החודשית שלה. לטענתה של קבררה, ששוחחה עם האתר The Verge, היא ביטלה את המנוי באותו היום שבו נרשמה. "זה הרס אותי", כתבה, "חסכתי כסף כדי לשלם לקורסים אונליין שרציתי לקחת, וכמעט הצלחתי להגיע לסכום כשהם לקחו לי את הכסף מחשבון הבנק. עכשיו אני צריכה להתחיל הכל מההתחלה".
משתמשת אחרת בשם ג'ולייט דומיי סיפרה כי ביטלה את המנוי לפני שתקופת הניסיון הסתיימה, אבל אז חויבה בכל זאת כאילו מעולם לא ביטלה. האפליקציה לא שלחה לה שום התראה או אפילו חשבונית, ודומיי הבחינה בזאת רק כשבדקה את חשבון הבנק שלה. לאחר התכבות עם נציגי השירות של האפליקציה דומיי הצליחה לקבל את כספה בחזרה, וזאת לאחר שנטען כי היא לא "נרשמה כמו שצריך". אנשים אחרים טוענים כי למרות שלא ביטלו בזמן, האפליקציה לא שלחה להם שום התראה על כך שתקופת הניסיון מסתיימת, כפי שנהוג במקרים כאלה, וכעת מסרבים להחזיר להם את הכסף. אלה שכן מצליחים לקבל את כספם חזרה, מקבלים החזר מסוים עבור המנוי השנתי - אך לא החודשי.
המסוורת' ויתר האחראים על האפליקציה טרם פרסמו התייחסות רשמית כלשהי לאותן תלונות. מה שהם כן הספיקו לעשות, כך מספרים ב-The Verge, הוא למחוק את כל אותן תגובות זועמות מחשבון האינסטגרם של האפליקציה. נכון לשלב זה, לא ידוע מתי אותו כסף אמור לשוב אל המשתמשים - אם בכלל.