לצד הביקורות החיוביות ל"וונדר וומן 1984" ששיבחו את האפקטים המרשימים ואת המשחק של גל גדות, רבים ממבקרי הקולנוע והצופים מצאו בסרט חיסרון אחד משמעותי: העובדה שהם נאלצו לצפות בו בסטרימינג ולא על המסך הגדול. ההחלטה של אולפני האחים וורנר להציג את הסרט (יחד עם סרטיהם האחרים) באולמות הקולנוע וב-HBO מקס במקביל עוררה מחלוקת לא קטנה, מאחר שמדובר בסרט הוליוודי מתוקצב שחווית הצפייה בו היא ככל הנראה עוצמתית יותר כשהוא מוקרן על מסך ענק (עם תוספת פופקורן), ואפילו הבמאית פטי ג'נקינס חששה מהמעבר, שהוא לדבריה "בלתי הפיך". ובכל זאת, יש מי שכן יצאו מורווחים מהבחירה ההיא: ענקית הסטרימינג HBO מקס.
HBO מקס, שירות שאיננו זמין בישראל, אמנם עוד לא הגיע לממדים של ענקיות כמו נטפליקס, אמזון ודיסני פלוס (שגם היא לא זמינה בישראל) - אבל אסטרטגיית ההפצה של סרטי האחים וורנר הייתה באופן מובהק מקפצה משמעותית בדרך לשם: במהלך הצהרתו על הרווחים ברבעון האחרון, מנכ"ל תאגיד התקשורת AT&T חשף כי הבחירה לשדר את "וונדר וומן 1984" בסטרימינג הייתה מאוד משתלמת, "החלטה נכונה" לדבריו, כאשר מאז שנחת בשרת, סרט ההמשך המדובר תרם להכפלת כמות המנויים ב-HBO מקס.
הסרט המדובר אמנם עלה לאוויר בתקופה מאתגרת של ממש לעולם התרבות, אבל גם בבתי הקולנוע הוא עשה רווחים נאים במיוחד: עם בכורת הסרט בסוף חודש דצמבר, עמד הסרט בראש טבלת שוברי הקופות של ארה"ב עם רווח של מעל 16 מיליון דולר, והוענק לו תואר הבכורה המצליחה ביותר בעידן הקורונה. מיותר לציין שרווחי הסרט הראשון בסדרה היו משמעותיים הרבה יותר, אבל כאמור, בתקופה כזו אותו נתון הוא חסר תקדים - ומפאת ההצלחה, הסדרה חודשה גם לסרט המשך שלישי.
המגפה, כידוע, משתיקה את אולמות הקולנוע ותורמת לפריחתם של שרתי הסטרימינג. אבל HBO מקס, עם כל הכבוד, היא עדיין לא נטפליקס - ותמיד קיימת הסכנה שמשתמשיה יעזבו אותה לאחר שהם קיבלו ממנו את מה שהם צריכים. על פי סקר חדש, בחצי השנה האחרונה 46% מהמנויים ביטלו לפחות שירות סטרימינג אחד, ו-62% מהם ביטלו את המנוי מכיוון שהם כבר סיימו לצפות בסדרה או בסרט מסוימים. במילים אחרות - קיים סיכוי בלתי מבוטל שמי שרכשו מנוי ל-HBO מקס בשביל צפייה ב"וונדר וומן 1984" יבטלו את אותו מנוי לאחר הצפייה.