בחודש שעבר, הזמר עומר אדם והדוגמנית יעל שלביה חשפו קבל עם ואינסטגרם את הזוגיות החדשה שלהם, עם תמונה שלהם שכובים מחובקים ומתנשקים על כיסא בריכה. בזמן שחלק מהעוקבים שמחו בשמחתם ופרגנו להם, אחרים התרכזו במראהו החיצוני של אדם – ולעגו לו. לא עבר זמן רב עד שממים, תמונות ובדיחות שלועגות לזמר מילאו את הרשת, אך אדם שמר על שתיקה.
אתמול (ראשון), עומר החליט לענות למבקרים. בסרטון שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו, נראה אדם כשהוא מצולם על רקע חוף ים פסטורלי, והוא מקריא את חלק מהתגובות המרושעות שנכתבו עליו, ביניהן "מה עובר על עומר אדם? נראה כמו קבב", "מצטלם עם הבטן בחוץ כאילו יש במה להתגאות" ו"עומר אדם יכול יותר".
הסרטון, מתגלה בסוף, הוא קמפיין הקיץ של משרד הפרסום ראובני פרידן לרשת אופטיקנה. "ביקורות, כמו שמש, שורפת אותך לפעמים. צריך לחבק אותה, ורק לדאוג לשים את המשקפיים הנכונים".
הפעם, בניגוד לתמונה המקורית שגררה תגובות מעורבות, הקמפיין עורר תגובות חיוביות. "על זה נאמר לעשות מהלימון לימונדה", כתבה עוקבת אחת באינסטגרם. "גאון אתה! להפוך כל לימון ללימונדה, ולזכור שאין דבר כזה יחסי ציבור רעים. יש רק אנשים רעים", כתבו מחשבון נוסף. עוקבים רבים נוספים קראו לו "גאון" ו"תותח", בעוד שכמה מהם לקחו את המחמאות צעד אחד קדימה וכתבו לאדם שהוא "הקבב של המדינה".
לאחרונה, עומר אדם מתמחה בהעברת מסרים אקטואליים בקמפיינים לרשת. באפריל האחרון עלה קמפיין משותף של אדם ושל קרן פלס, ועקצו את המתחרות של הרשת. במהלך הפרסומת, שמלווה בשיר מקורי שנקרא "הגעת לגיל שאפשר להפסיק", עומר אדם מזהיר את פלס: "לקנות משקפי ראייה אחותי, בחנות חיתולים או דוכן אופנתי, בלי לראות אופטומטריסט, (זה) ממש לא מצחיק". האמירה על "דוכן אופנתי" מלווה בתפאורה הדומה לדוכנים של רשת קרולינה למקה, שבר רפאלי היא אחת מבעליה, וב"חנות חיתולים" אדם ככל הנראה רומז לקולקציית המשקפיים שפרסמה נועה קירל, הנמכרת בסניפי סופר פארם.