השחקנית רומר וויליס, בתם הבכורה של ברוס וויליס ודמי מור, הצטרפה לשורה מכובדת של יורשים הוליוודיים שמופיעים בסרטו החדש של קוונטין טרנטינו, "היו זמנים בהוליווד". וויליס מגלמת בסרט את חברתה הטובה של כוכבת הסיקסטיז שרון טייט (בגילומה של מרגו רובי), שנרצחה בביתה על ידי חברי הכת של צ'רלס מנסון, בתקרית שטלטלה את עולם הבידור לפני חמישים שנה. לצורך קידום הסרט, שעוסק לא מעט במיתוסים הוליוודיים, סיפרה וויליס להאפינגטון פוסט על התבגרותה שלה באור הזרקורים, וחלקה חוויות אישיות, שלא היו תמיד נעימות.
"אמרו שיש לי לסת ענקית. אמרו שיש לי ראש בטטה", סיפרה וויליס על הופעותיה בעיתוני בידור ובאתרי רכילות. "ראש בטטה" הוא ציטוט מפורש של ידיעה מרושעת שפורסמה על וויליס בבלוג הרכילות של פרז הילטון, שליווה חלק מהדיווחים על וויליס - אז בסוף שנות העשרה שלה - באיורים של איברי מין שריחפו סביב פניה. "כשאת בת 14 או 15, אין לך עדיין הבנה אמיתית של הערך שלך. בראש שלי חשבתי, 'אוקיי, אז אם ארזה ואתלבש כמו שצריך ואהיה סופר-מינית ואתלבש ככה - יעריכו אותי". וויליס סיפרה גם שפגשה מאז את הבלוגר לשעבר, שנודע בסגנונו העוקצני והפך לאימפריית מדיה זעירה בעשור הראשון של שנות האלפיים: "ראיתי את פרז באיזה אירוע והוא אמר לי משהו כמו, 'אני מקווה שאת יודעת שהכל בצחוק'. אני עדיין מתמודדת עם חוסר ביטחון, ועם הניסיון שלי להבין מה הנתיב שלי בתוך כל זה".
וויליס, שגדלה בהוליווד עם שתי אחיותיה, סקאוט וטלולה, סיפרה גם על חוויותיה כילדה שהסתובבה באתרי צילום עם הוריה, ששמחו לעזור לה ולשלב אותה בסרטים בהם הופיעו. וויליס השתתפה בתפקיד קטנטן בדרמת ההתבגרות "אז ועכשיו" ב-1995 (אמה, דמי מור, שיחקה בו את אחד התפקידים הראשיים), וחלקה בראיון את זכרונותיה מהסט: "כל מה שרציתי לעשות זה לדבר עם הבנות הגדולות, ולהרגיש שאני חלק מזה. זה היה כיף גדול". אותן בנות גדולות, אגב, הן השחקניות כריסטינה ריצ'י, גבי הופמן ("טרנספרנט"), ות'ורה בירץ' ("אמריקן ביוטי"), שהמשיכו כולן לקריירות ארוכות בהוליווד.
באותו ראיון, וכחלק בלתי נמנע כמעט מכל שיחה על הוליווד בשנתיים האחרונות, נשאלה וויליס על מחאת #metoo. "בשנה שעברה שיחקתי במחזה וראיתי התנהגות לא הולמת, גם ברמת השיחות שלא הולם לנהל אותן", סיפרה. וויליס הודתה שבדיעבד, היתה פועלת אחרת, אבל שבאותו רגע לא עשתה דבר. "זה אפילו לא נקלט אצלי כמשהו שצריך להגיד עליו 'יודעת מה? בעצם כן. הייתי צריכה ללכת ולהגיד שזה לא בסדר'. אני צריכה לעשות עם זה משהו, לא כדי לגרום למהומה ולא כי אני מנסה למשוך תשומת לב, אלא כדי שזה לא יקרה לאחרים". וויליס המשיכה והתייחס ליחסי גברים ונשים בתעשיית הבידור, ולאופן בו הם השתנו בעשרים השנים שחלפו מאז שהוריה היו הפאוור-קאפל הכי מוכר בעולם."כשאמא שלי היתה השחקנית עם השכר הכי גבוה בהוליווד, היא מיד תויגה כ'קשה לעבודה', 'מפונקת' או 'דיווה'", נזכרה וויליס. "אם אותו הדבר היה קורה לאבא שלי או לכל גבר אחר, היו מפרגנים לו ואומרים שהוא מדהים".