לפני קצת יותר משנה, הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל עשו את מה שכל זוג מילניאלים שהתפנה להם קצת זמן היה עושה: הודיעו שהם מקליטים פודקאסט. אבל בגלל שהם לא "כל זוג מילניאלים", אלא הארי ומייגן, הם הודיעו על עסקה גדולה עם ספוטיפיי, על הקמת חברה-בת משלהם ועל כך שיקליטו כמה פודקאסטים שונים "שיבנו קהילה דרך חוויות וערכים משותפים". מאז, הם הקליטו ספיישל אחד באורך 35 דקות ששודר בתקופת חג המולד 2020 ושהתארחו בו אלטון ג'ון, נעמי אוסקה, ג'יימס קורדן וארצ'י - בנם הפעוט של הארי ומייגן.
כעת, בספוטיפיי כנראה התייאשו מלחכות לבני הזוג, ופרסמו מודעת גיוס עובדים לארצ'וול אודיו, חברת התוכן של הארי ומייגן. על פי המודעה שפורסמה באתר החברה, ארצ'וול אודיו מחפשת שלושה מפיקים שיעבדו על תוכנית שבועית "שבה יתארחו נשים בפרופיל גבוה". שלושת העובדים יועסקו דרך גימלט פרוג'קטס, "צוות פיתוח חדש שיפתח וישיק פודקאסטים עבור ספוטיפיי, בשיתוף עם ידוענים שעובדים עם החברה", ויידרשו לסגור מרואיינים ולהכין את המראיינים להקלטות. המועמדים האידיאליים, על פי אתר ספוטיפיי, הם כאלה "שעבדו עם טאלנטים מוכרים ושיש להם עניין באקטיביזם חברתי ותרבות פופולרית".
הסיכומים השנתיים של ספוטיפיי שהתפרסמו בסוף השנה שעברה הוכיחו את מה שהיה ברור לכל מי שטרח לשים לב: במהלך 2021, ערוץ האודיו Archewell לא בדיוק סיפק את הסחורה. למעשה, הוא לא סיפק כלום חוץ מהספיישל היחיד שהקליטו בני הזוג מיד אחרי ההודעה המרגשת על שיתוף הפעולה עם ספוטיפיי. באתר הדיילי מירור הבריטי דיווחו בדצמבר כי בכירי ספוטיפיי שלחו "נדנוד עדין" למייגן והארי, אבל כנראה שזה לא הספיק, ולכן הוחלט להוציא את ההפקה מאחריותם ולגייס צוות.