בניגוד לציפיות ולהייפ, הסרט "ג'וקר: טירוף בשניים" התגלה כמאכזב - ובהתאם לכך גם הנתונים הנמוכים בקופות, לצד הביקורות הצוננות של מבקרי הקולנוע. ואולם, מי שבחר דווקא להרים לסרט הכושל הוא הבמאי המוערך קוונטין טרנטינו - שמתברר שגם צפה בו בישראל, או אם להיות ספציפיים יותר, "באולם ריק בתל אביב".
בריאיון לפודקאסט של הסופר והתסריטאי האמריקאי ברט איסטון אליס, שיבח טרנטינו את השחקן הראשי חואקין פיניקס ואמר עליו כי הופעתו בסרט היא "אחת הטובות ביותר שראיתי בחיי. ממש-ממש אהבתי את זה, המון, באמת - בצורה אדירה". טרנטינו פרגן גם לבמאי טוד פיליפס על עבודתו, ואמר כי הרגיש כאילו "טוד הוא הג'וקר. הג'וקר ביים את הסרט".
בהמשך התייחס טרנטינו למוזיקה והשירים שמלווים את "הג'וקר" - שרבים מהצופים התאכזבו ממנו דווקא בשל היותו מיוזיקל - והודה כי הוא עצמו חיבב את הרעיון: "זה כמו בלגן ענק במידה מסוימת, ממש נקלעתי לזה. מאוד אהבתי את הקטעים המוזיקליים, זה תפס אותי. חשבתי שככל שהשירים בנאליים יותר כך הם יותר טובים".
בשלב זה של השיחה, חשף טרנטינו עובדה מעניינת (אם כי לא מפתיעה, בהתחשב בעובדה שהוא נשוי לדניאלה פיק, והשניים נצפים לא אחת ברחובות העיר הגדולה): הבמאי גילה בפודקאסט כי צפה בסרט ב"אולם כמעט ריק בתל אביב, שבו יכולתי לצחוק מבלי להטריד את כולם. אני יודע שאני צוחק מסצנות שאנשים אחרים לא היו צוחקים בהן", סיכם.
בסוף השבוע שבו עלה לאקרנים בתחילת החודש, "ג'וקר: טירוף בשניים" רשם היסטוריה שלילית עם הפיכתו לסרט הקומיקס ההוליוודי הראשון שזכה לציון D מקהל הצופים בדירוג CinemaScore. ביום הראשון להקרנתו, הסרט התרסק בקופות עם הכנסות של 20 מיליון דולר, יחד עם שבעה מיליון דולר שגרף בהקרנות המקדימות - סכום זעום בהתחשב בעובדה שעלותו נאמדת בכ-200 מיליון דולר. לשם השוואה, הסרט הראשון שבר את שיאי ההכנסות לחודש אוקטובר עם 96.2 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, והוא מדורג במקום ה-38 בטבלת שוברי הקופות של כל הזמנים.