תדמית. כשאתם חושבים על רוכב הארלי-דיווידסון מה התמונה הראשונה שעולה אצלכם בראש? אם רוכב מבוגר, כרסתן ומזוקן, ומקועקע על כל גופו, אתם כנראה לא לבד. ויש גם את התדמית – באדיבות הוליווד כמובן - של חבורות אופנוענים עושי צרות. התדמית הזאת מלווה את הארלי-דיוודסון מזה כמה עשורים. דווקא בשנים האחרונות היצרן מנסה לשנות את התדמית הקשוחה ופונה לקהל אחר, פחות מכור לתוצרת האמריקנית, קהל שעד לפני כמה שנים לא חשב בכלל לרכוש את אופנועי הארלי, יש יגידו, האופנוע האולטימטיבי.
הסיבה לפניה לקהלים חדשים, ברורה כשמש ביום קיץ בהיר – הגדלת המכירות של המותג שנמצא בצמיחה בעשור האחרון.
לפני זמן מה הארלי התחילו בקמפיין חדש והוציאו סרטון פרסומת תחת הכותרת "שחרור" (Liberation). אין לי ספק, שהסרטון הזה הולך להיות להיט בקרב אוהבי החיות (והילדים שלי בפרט). תשכחו מהתדמית של ההארליסט המזדקן והאנטי סוציאלי בעליל לאנשים ולסביבה.
הארלי זה הארלי, ואת תדמית פורע החוק קשה לשבור לחלוטין. הארלי הולכת על האנרכיסט האקטיביסטי. הוא עדיין בועט בחוק, אבל בחן ולמטרות טובות. חכו לסרטון תראו לבד.
הפרסומת מקדמת את ליין הדגמים החדש של 2012 המונעים על ידי מנוע הטווין קאם 103 (1,690 סמ"ק של שרירים אמריקנים): משפחת הסופטייל, דגמי התיור הגדולים וחלק מדגמי הדיינה.
>> צפו: בני אדם מרחפים מעל המים
הכתבה פורסמה לראשונה באתר "מוטובייק"
לקבלת גליון של מגזין מוטו במתנה לחץ כאן