רכיבה על אופנוע היא ללא ספק חוויה עוצמתית יותר מנהיגה במכונית - החיבור הישיר לכלי, הישיבה מעל המנוע הרוטט, הרוח בפנים והתגובות החדות לכל הטיית קלה של הגוף לא מתאימים לכל אחד ובדרך כלל מתקשרים לאנשים בעלי אופי הרפתקני, יש שאף יגידו חובבי סיכונים.
עוד ב-mako רכב
צפו: מתרסקים וקמים על הרגליים
מסוק של טופ גיר התרסק לעיני המצלמה
שיאן המהירות באופנוע התרסק במהירות מטורפת
אמנם בחלק לא מבוטל מתאונות האופנועים דווקא נהגי המכוניות הם האשמים, אך יש גם יותר מדי תאונות אופנועים שהיה ניתן למנוע המתרחשות כתוצאה מפזיזות וחוסר שיקול דעת ראוי של האוחזים בכידון של כלים שבמקרים רבים מצוידים בביצועים שדומים לאלה של מכוניות על.
האצה תוך הרמת הגלגל הקדמי בווילי באוויר מהווה ללא ספק בעבור רוכבים רבים חלק בלתי נפרד מתרבות האופנוענים, אבל זה טריק מתעתע שלא משנה כמה טוב או מיומן אתה, תמיד יש סיכון לא מבוטל שעם גלגל אחד באוויר וללא יכולת היגוי משהו עלול פתאום להשתבש, וכשעושים ווילי ב-160 קמ"ש אין באמת זמן להיחלץ ממצב מפתיע כפי שלמד על בשרו הרוכב הרוסי בסרטון שלפניכם שיצא לעקיפה בכביש מהיר תוף כדי הנפת גלגל.
בשלב מסוים הוא כנראה סובב טיפה יותר מדי את המצערת והתגובה לא איחרה להגיע במהירות, עם הזדקרות מיידית ובהמשך שיגור מרשים של הכלי הכבד אל על.
אחרי סדרת גלגולים מפחידה הרוכב, שנפרד מהאופנוע בשלב מוקדם יותר, נעמד שלם על רגליו והחל לחפש את מה שנשאר ממה שהיה עד לפני שניות ספורות האופנוע שלו. כעת נותר רק לקוות שלמרות ששרד את האירוע בחתיכה אחת, הרוכב הזה למד את הלקח ולא ינסה לחזור על טריקים שכאלה בעתיד.
ניתן לקוות שגם הרוכב חסר הסבלנות שבסרטון שלעיל למד את הלקח שלו ומעתה יחשוב פעמיים לפני שייצא לעקיפות על הקצה בכבישים דו סטריים, צרים ועמוסים.
בתחילת הסרטון הרוכב דווקא מפגין זהירות יחסית ולא יוצא לעקיפה בדרך לא פנויה, אבל אז הוא מזהה רווח קטן ומחליט לתת גז.
בשלב ראשון הוא עוקף משאית ולמרות שמכוניות מופיעות בנתיב הנגדי, הרוכב מחליט שיש מספיק מקום באמצע בין הנתיבים להמשיך לעקוף את שיירת המכוניות.
במקום להאט ולנוע בקצב שיאפשר לו לחזור במקרה הצורך באופן מיידי לימין, הוא דווקא סוחט את המצערת ועוקף עוד ועוד מכוניות ומשאיות במהירות גבוהה עד שלפתע הוא זוכה להפתעה מאוד כואבת שמגיעה אליו משום מקום.