נדרשו הרבה שעות של הכנות אין ספק שניתן לזקוף חלק לא מבוטל מההצלחה של הפיאט 500 ובמיוחד של דגם האברת' הספורטיבי ביבשת החדשה לפרסומאים המוכשרים שגרמו לאמריקאים, לאחר התחלה צולעת משהו של המכירות, להתאהב באיטלקייה הקטנה ובמיוחד בגרסה העוקצנית והחצופה שלה.
עם מגוון פרסומות מקוריות שהמשותף לכולן הוא שילוב בין קונספט מדליק, ביצוע מדויק וסקסיות מתפרצת וחצופה אבל לא זולה, האמריקאים התחילו להבין שלפעמים הגודל לא קובע.
כעת נראה שחטיבת השיווק האמריקאית של פיאט עושה זאת שוב עם סדרת מודעות המציגה את האברת' בגרסת Black Edition עומדת בכמה זוויות בסטודיו.
אתם ודאי שואלים את עצמכם מה יכול כבר להיות מיוחד כל בכך בצילומים, טובים ככל שיהיו, של מכונית סטטית בסטודיו? ובכן... אמנם בצילומים אי אפשר לפספס שמדובר באברת', אבל מכונית כלל לא הייתה נוכחת בסט הצילומים.
את מקומה של האברת' תפסו יותר מתריסר דוגמניות ולולייניות קרקס עירומות שנצבעו באיפור גוף ויצרו בעזרת גופן בלבד צורה מושלמת של אברת' 500 פתוחה.
בפיאט מדגישים, ואף מצרפים סרטון מומלץ על תהליך ההפקה מאחורי הקלעים, כי בהפקת התוצאה המרהיבה שלפניכם לא נעשה שום שימוש בפוטושופ והכל הוא תוצאה של תנוחות מדויקות ואיפור גוף סופר מושקע.
המודעה תתפרסם לראשונה בגיליון הכושר השנתי של מגזין הספורט המודפס של ESPN.
אמנם אנחנו בדרך כלל לא חסידים גדולים במיוחד של איפורי גוף אבל הפעם נראה ששוב הצליח לאנשי פיאט להעביר בצורה אסטטית, סקסית וממש לא וולגרית את החיבור של ה-500 בין עידון נשי לכוחניות שרירית מתפרצת.
סקסי אבל לא זול