בני האנוש הם ככל הנראה יצורים תחרותיים מטבעם, אחרת קשה להבין מדוע כל אימת שרק מתעורר אפילו איזשהו קצה של התלבטות באשר למי טוב יותר, חזק יותר, חכם יותר או מהיר יותר איכשהו עד מהרה זה הופך לתחרות ראש בראש, לא פעם מופרכת ונטולת חשיבות לחלוטין.
וכך למשל, בתחום המוטורי, אחרי שהשוו בין מכוניות כביש לשטח, בין מכוניות איטלקיות לגרמניות, בין אופנועים מכל הסוגים למכוניות מכל הסוגים ובכל סוגי המסלולים הגיעו גם האתגרים היותר הזויים כמו מכונית מול מטוס, אופניים, אצן, צ'יטה, יונת דואר והיד עוד נטויה.
פאלטרו. כריס מרטין נהנה מכל רגעאת הסרטון שלנו היום, אין ספק, ניתן לסווג בקטגורית הביזאר:
לאחר שכבר ראינו קרבות דריפטים בין מכוניות ואופנועים, מכונות ומשאיות ואפילו טנקים הפעם ווהן גיטין גו'ניור, אחד הדריפטרים הידועים בצפון אמריקה, נאלץ להתמודד פנים אל פנים מול גרסה מוקטנת שלו עצמו, או יותר נכון של מכונת הדריפטים המשופרת שלו המבוססת על פורד מוסטנג משופרת עם 650 סוסים מתחת למכסה.
לרגל השקת מהדורה מוגבלת של מכוניות שלט מהירות המצוידות ביכולת החלקות צד אשר נבנו כרפליקה מוקטנת של מכוניתו של גיטין ג'וניור הוחלט שאין דרך טובה יותר מלהציג את היכולות של הקטנטנה מאשר לעמת בין השתיים.
מכיוון שבאופן ברור במסלול מרוצים בגודל מלא קשה להניח שמכונית שלט קטנה תוכל לתת מענה ל-650 הסוסים ממנוע הוי 8 של המוסטנג של גיטין הוחלט לערוך את הדו קרב בשטחו של מפעל k&n המייצר פילטרים למנועים משופרים. וכך, בעוד שהמוסטנג צריכה לנוע בין מבני המפעל מכונית השלט הקטנה יכולה לנצל את גודלה ותזזיותה כדי לעשות כמה קיצורים דרך פסי היצור.
אם אתם רוצים לדעת מי הגיע ראשון אתם מוזמנים לצפות בסרטון.
אל תפספסו את קטעי הפספוסים שכוללים כמה מפגשים צמודים מדי בין המוסטנג בגודל מלא לגרסת השלט רחוק.