האם זה מה שישכנע נשים להתחיל לעבוד במקצוע הגברי? אחרי אלפי שנים בהם מקצועות רבים היו נחלתם של בני מין מסוים נראה כי בעשור השני של המילניום השלישי הזהות המגדרית מאוד התעמעמה וכבר התרגלנו לראות נשים בוחרות קריירות בתפקידים "גבריים למהדרין".
עם זאת, למרות שיש אין ספור מקצועות בהם בנות המין היפה החלו לעבוד בעשורים האחרונים בהצלחה יתרה, יש מקומות בהם עדיין לא רואים יותר מדי נשים, כמו למשל מאחורי ההגה במשאיות.
יתכן שזה משום שפעם נהיגה במשיאת דרשה כוח פיזי לא מבוטל בסיבוב ההגה והחלפת ההילוכים והצריכה גם יכולת לתיקוני שטח מעת לעת, אבל בשנים האחרונות הרכבים הכבדים התקדמו מאוד ומעבר לשיפור גדול באמינות, גם הנהיגה בהם הפכה, בעזרת מערכות עזר חשמליות והידראוליות, לפשוטה וקלה ממש כמו לפעולת הנהיגה ברכב פרטי.
אנשי חטיבת המשאיות של מיצובישי החליטו לבחון את הנושא לעומק והגיעו למסקנה שבין היתר יתכן שנשים לא בוחרות להפוך לנהגות משאית מאחר שסביבת העבודה, משמע המשאית והקבינה שלה, מותאמת לגברים ונעדרת נגיעות עיצוביות ושימוש בצבעים שנשים אוהבות.
בהתאם לכך ולכבוד תערוכת הרכב של טוקיו, במיצובישי החליטו לתת למשאית החלוקה העירונית שלהם, המצוידת במערכת הנעה היברידית, ניחוח נשי.
בשלב ראשון המרכב כולו וגם חישוקי הגלגלים נצבעו בורוד בהיר ובהמשך נוספו גם מדבקות עגולות בגדלים וצבעים שונים כדי להעניק למשאית מראה מעט יותר מעודן.
בהמשך גם הקבינה עברה מהפך עם דשבורד שלאורכו עיטור ורוד בהיר עם נקודות, מושבים מצופים בעור בהיר ופסי קונטור ורודים ועוד.
כעת נותר רק לראות האם נשות יפן יקפצו על המציאה ויעשו הסבה מקצועית ובהתאם לסטריאוטיפים שלפיהם עוצבה המשאית הורודה הן ילבשו בגדים ויתאפרו כמו כוכבות מנגה ויובילו בארגז המטען מאחור רק פריטי ממורביליה של הלו קיטי...
>> צפו: הדגמים הכי נשיים בארץ והדגמים הכי גבריים בארץ
מתאימה להוביל מטען של פרטי ממורביליה של הלו קיטי..