משפרי מכוניות ומעצבים עסוקים כל הזמן בחיפוש אחר דרכים חדשות להעצים את האפקט של המכוניות שהם משדרגים, לטובת מי שמכונית רגילה מהסוכנות ממש לא מספקת אותו. אחרי שהגיעו לרמות צביעה פסיכיות, ניסו את כל סוגי הגימורים וציפויי המדבקה כעת נראה שהדבר החם הבא הוא שילוב בין אבני קריסטל יוקרתיות של סברובסקי לבין מכוניות.
לדעת המשדרגים מדובר בשילוב מנצח שמעניק למכונית יוקרתיות נוספת ו"בלינג" מיידי.
התופעה, כך מסתבר, תופסת תאוצה: בשבוע שעבר נחשפה אודי A5 מכוסה ב- 450 אלף אבני סברוסקי בתערוכה במוסקבה.
האודי של shampar
כמה ימים אחר כך, בצד השני של העולם, בתערוכת הרכב הבינלאומית בצ'ינגדאו שבסין, נחשפה קאדילק CTS קופה מנצנצת במיוחד.
ה-CTS זכתה לכינוי "קאדילק היהלומים" וגנבה את ההצגה בתערוכת הרכב הסינית, כשהיא מגדירה מחדש את המושג “גימור יהלום”.
אם אתם שואלים את עצמכם כמה סינים דרושים כדי לצפות מכונית אמריקאית בחיקוי-יהלומים, התשובה היא תשעה בלבד, שעבדו מסביב לשעון במשך שבוע וטוענים שעשו עבודה כל כך טובה עד שהאבנים יישארו מודבקות למכונית גם אם היא תעבור במכונת שטיפה אוטומטית.
בפינה השמאלית העליונה אפשר לראות ניסאן 370Z. בחנו אותה השבוע>> לא רק סברובסקי: מכוניות מצופות בשוקולד ובזהב