גדות. החברה הישראלית של מארק וולברג בדרך כלל כשמדברים על שתי מכוניות שחוברו לאחת הכוונה היא לקומבינה מסוכנת של סוחרי רכב שקנו בזול שתי מכוניות אחרי תאונה קשה, חתכו את מה שנפגע וריתכו לכדי מכונית אחת שנמכרת בשוק כביכול כ"יד ראשונה במצב כמעט חדש לחלוטין".
יש גם מקומות בהם די נהוג לחבר שני מרכבים של מכוניות מאותו דגם כדי ליצור לימוזינה מאורכת ואפילו כבר ראינו כמה מקרים משונים בהם הורכבו, לצרכי תצוגה או פעלולים, שני פרונטים זהים של רכב גב אל גב.
אבל אנחנו מודים שבין כל המוזרויות שכבר פגשנו דבר כזה כמו שבתמונה שלפניכם אף פעם לא ראינו.
לא, אתם לא רואים כפול וגם לא מדובר במלאכת פוטושופ מושקעת, אלא ברכב אמיתי לחלוטין ונוסע שנבנה משני ג'יפים מסוג רנגלר שחוברו יחדיו - זה לצד זה.
היצירה המוטורית המשונה הזאת נצפתה נוסעת בצורה שגרתית למדי ברחובות רבאט בירת מרוקו. מהסרטון קצת קשה להבין עם לדאבל ג'יפ יש 4 גלגלים בלבד או שבמרכזו יש צמד גלגלים נוסף, אך בכל מקרה, לבד מהרוחב הקיצוני העומד ככל הנראה על כ-3.75 מטרים (פעמים מרוחבו של רנגלר רגיל) ומצריך יותר מרוחב נתיב נסיעה אחד, בשאר הפרמטרים מדובר ברכב שימושי ומרווח למדי אם כי קשה לנו להמליץ עליו לטיול בנקיקי נחלים בדרום.
מפרסם הסרטון טוען שהתאומים הסיאמיים לבית ג'יפ משמשים דיפלומט זר המתגורר בבירה והם כוללים מערכת היגוי אחת והנעה כפולה מיוחדת שבמקום לחלק בעזרת דיפרנציאל מרכזי את כוח המנוע לשני הצירים נעזרת בשני מנועים – אחד לציר הקדמי והשני לאחורי.