על אף תג מחיר של החל מ-1.2 מיליון יורו לפני מיסים ולמרות מועדי אספקה רחוקים, כל 499 היחידות של ה"לה פרארי", דגם הקצה העדכני של יצרנית העל עם סמל הסוס הצוהל, נמכרו מראש מיד עם הצגתה של הפרארי הלוהטת ביותר בתערוכת הרכב של ז'נבה לפני כשנה.
עם יחידת הנעה המשלבת בין מנוע בנזין 12 צילינדרים בנפח כולל של 6.3 ליטר ומנוע חשמלי היא מעבירה לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד לא פחות מ-963 כ"ס המאפשרים לה לרשום מהירות תלת ספרתית בתוך פחות מ-3 שניות, 200 קמ"ש בתוך פחות מ-7(!) שניות ו-300 בתוך 15 שניות. המהירות המרבית, למקרה שהתעניינתם, היא מעל ל-350 קמ"ש.
עוד ב-mako רכב
פרארי מציגה: 458 בגרסה למטורפים
צפו: לאבד פרארי עם סבא
פרארי תלמד אתכם לנהוג
בזמן שמסירת המכוניות התגלתה כאיטית להחריד ולמעשה רק בימים אלה הלקוחות הראשונים החלו לקבל את רכביהם, מסתבר שיש מי שלא בזבז את הזמן מאז שהמכונית נחשפה ודאג כבר להכין בזמן אמת רפליקה למכונית הדגל של מותג רכבי הספורט המפורסם בעולם, שלפחות בתמונות נראית משכנעת למדי.
התמונות המרשימות של העתק לדגם הקצה של פרארי שהחלו להסתובב לאחרונה ברשת הביאו עמן חרושת שמועות ענפה באשר למי שעומד מאחורי היצירה. בתחילה נטען שמדובר בסדנת רכב בשם Mansory עם כמה סניפים באירופה ובארצות הברית, אך לאחר הפרסום שהסיפור זכה לו אתר האינטרנט של הסדנה ירד מהאוויר וגורמים הקשורים אליה הכחישו כל קשר להעתק.
בהמשך נטען כי הרפליקה נוצרה (כפי שגם ניתן לשער מהתמונות) למעשה בסין - המדינה בה העתקה של כל דבר, מבגדים בפרוטות ועד למכוניות על, היא ממש חלק מושרש מהתרבות.
ברחבי הרשת היו שמיהרו לזלזל והתלוצצו שלא מן הנמנע שהרפליקה בכלל נעה על שלדת תלת אופן, אולם על פי גורמים שונים הטוענים להיכרות עם הפרויקט הרפליקה המדוברת היא במימדים זהים לדבר האמיתי ולמרות שהיא לא ממש כוללת את מרבית מאפייני היצירה האחרונה ממראנלו כמו שלדת הקרבון, מערכת בקרת האחיזה הסופר מתוחכמת ויחידת ההנעה ההיברידית, היא בהחלט מציעה יכולות סבירות תוך התבססות על שלדת צינורות פשוטה יחסית ומנועים קצת פחות אקזוטיים, החל ממנוע וי 6 של טויוטה קאמרי עם 268 כ"ס בגרסת הבסיס ועד למנוע וי 12 עם מעל 500 כ"ס מתוצרת ב.מ.וו.
לטענת אותם מקורות היצרנית הסינית שאחראית לרפליקת הפרארי מציעה על בסיס שלדה ומכלולים דומים גם רפליקות משכנעות לבוגאטי ויירון, למבורגיני אבנטדור, מקלארן C12, הנסי ונום וגרסת ה-Revolucion של פגאני זונדה.
הדבר הכי מדהים הוא המחיר הנמוך באופן קיצוני מזה של דגמי העל שהוזכרו לעיל ולמעשה מתחיל בקצת יותר מ-30 אלף דולרים - פחות ממחירה של משפחומטית כאן בישראל.