הדור החדש משפחתית ההאצ'בק של טויוטה, האוריס, נחשף אתמול באופן רשמי לקראת השקתו בפני הקהל בתערוכת פריז בסתיו. כאן ב-mako רכב כבר הצגנו לכם לפני כשבוע תמונות ומידע שדלף לרשת וגם לאחר החשיפה הרשמית טויוטה לא משחררת יותר מדי פרטים נוספים למעט העובדה כי האוריס (שרבים מכנים אותה קורולה האצ'בק) תהיה ארוכה בשלושה סנטימטרים ונמוכה בלא פחות מ-5.5 סנטימטרים לטובת מראה ספורטיבי ואווירודינמיות משופרת עם נתון מקדם גרר מרשים של 0.28 CD שיכול לתרום לשיפור נתוני צריכת הדלק ופליטת המזהמים שתופסים מקום חשוב יותר ויותר בשנים האחרונות. העובדה כי בסיס הגלגלים והרוחב נותרו זהים מחזקת את ההערכה כי האוריס עושה שימוש בפלטפורמה של הדור הקודם.
הטייזר של הקמפיין
בהעדר יותר מדי פרטים מעבר למה שחשפנו בפניכם באייטם המקדים יתכן כי היינו חוסכים מכם את הידיעה על החשיפה הרשמית, אך לנוכח קמפיין ההשקה היפני של האוריס החדשה לא באמת יכולנו להשאר אדישים.
באופן טבעי, כשמפרסמים משפחתית אפרורית הציפיה היא לפרסומות בהן רואים ילדים קופצים, כלב חמוד והורים מחייכים, אבל בטויוטה החליטו ללכת על משהו אחר – אבל לגמרי, ואת השוטים המשפחתיים מחליפה מי שנראית כמו דוגמנית חטובה בלבוש מינימלי.
הפרסומת הפרובוקטיבית
הסרטון כולל קלוז אפים קצרים של ישבן חטוב בתחתונים אדומים המתחלפים בשוטים של פנים נאות עם שיער שטני שופע ומלווים בכיתובים כמו "לא בסטייל", "לא קז'ואל", "לא לכל אחד" - "אבל אוריס". בשלב מסוים זווית הצילום הופכת לרחבה יותר וניתן לראות את הגב החשוף והגזרה המושלמת של הדוגמנית כשרק תחתונים לגופה צועדת בבטחה לעבר האוריס האדומה. הדוגמנית מתקרבת לאוריס ומתחילה להסתובב אלא שכאן, צופים חרמנים שכמותכם, יש טוויסט מאוד משמעותי בעלילה ובמקום לגלות בלונדינית לוהטת בטופלס מתברר שבכלל מדובר בדוגמן בעל מראה אנדרוגני הניצב אל מול המצלמה.
"טרנטולה" של עדן חברוניאתם בשוק? תודו שעל זה לא חשבתם בהקשר של יצרנית מעלת פיהוק כמו טויוטה. חכו, זה הופך למדהים יותר, כי בעצם מדובר בגאווה ישראלית ומתברר כי בפרסומת שצולמה ביפן מככב למעשה דוגמן ישראלי בן 19 מתל אביב.
>> הבחורות השופעות בביקיני שעצבנו את פורד
>> הכל על הומאים, לסביות וטרנסג'נדרים בערוץ הגאווה של mako
הזווית הישראלית