הרוב במוחלט של האנשים מסתדרים עם המכוניות שלהם מצוין בדיוק כמו שהן מגיעות מהיצרן. מקסימום, משדרגים את מערכת המולטימדיה ומחליפים לג'נטים מגנזיום. אבל בשוליים יש קומץ של אנשים שפשוט לא יכולים להסתדר עם המפרט המקורי של הרכב ומונעים על ידי דחף בלתי נשלט לשפר. לא, אנחנו לא מדברים על כאלה שמוסיפים ספויילר וגריל מניקל אלא על החולים האמיתיים שבכל שני וחמישי מפרקים משהו במנוע, מחליפים את מערכת המתלים ומבזבזים את כל הזמן והכסף שלהם בהזמנת חלקים שישדרגו את המכונית באינטרנט. פסיכולוגים יודעים לספר שמדובר בהתמכרות קשה שלא פשוט להיגמל ממנה ובמקרים קשים הצורך לשדרג כלל לא קשור בעובדה שבמנוע המכונית של החולה יש כבר עדר סוסים שיכול להזיז הר.
מקדש המשפרים בו מתרחשים רגעי הקתרזיס הגדולים ביותר הוא מכשיר הדינמומטר בו מודדים את הספק המנוע, או בקיצור, את התוצאה של כל השעות והכסף שנשרפו בדרך לרגע המיוחל. התרגשות עצומה בקרב המכורים נרשמת כשהם רואים על הצג של מכשיר הדינו מספר מוטרף, חדש וגבוה במיוחד.
המשפרים נוהגים לצלם את הבדיקה בוידאו כדי שיוכלו להראות לעמיתיהם את התוצאות המצוינות, אבל לפעמים, מה לעשות , עלולות להתרחש תקלות שונות ומשונות כתוצאה משיפורים מוגזמים. כשזה מונצח בוידאו בדרך כלל לא עובר זמן רב מדי עד שזה מגיע לרשת, שם נישת תקלות הדינו זוכה לקהל מעריצים גדול ולמאות אלפי צפיות. קבלו כמה מבחני הספק שלא הסתיימו כמתוכנן:
ליפול מהתרגשות, תרתי משמע, מההספק הגבוה
לפוצץ את המנוע הדנדש
לא תמיד כדאי שיהיה מבוגר אחראי בסביבה
קצת תוספת משקל לייצוב מאחור
שורפים צמיגים, אבל באמת
>> לפני הדינמומטר, עוברים בSEMA