על המרקע הגדול והקטן כמו גם על מסך הסמארטפון ניתן לראות בימים אלה הרבה פרסומות עם קריאטיב סופר מושקע, מסר מתוחכם והקפדה על הפרטים הכי קטנים, אבל לעתים במקום הפקות ענק ניתן להסתפק באיזה גימיק מדליק, לרוב כזה המקשר בין המוצר לבין משהו שכולם מכירים, כדי לקנות את לב הצופים.
עוד ב-mako רכב
מרצדס מציגה: פרימיום במחיר סביר גם לשטח
מרצדס נפרדת מה-SLS
צפו: לקסוס בסרטון פרסומת שצולם באינסטגרם
גם במשחקי מחשב המצב דומה ולאו דווקא המשחקים המושקעים, המרהיבים ובעלי הגרפיקה הכי מציאותית זוכים להצלחה ובימים בהם חצי עולם מכור לקנדי קראש ולאנגרי בירדס נראה שזה יותר מברור לכולם.
מרצדס GLA - פרימיום בניחוח שטח לקהל צעירוכך, בישיבת סיעור מוחות לתוך הלילה במחלקת הקריאטיב של משרד הפרסום של מרצדס ביפן, החבר'ה זרקו לאוויר אין ספור רעיונות שנפסלו על הסף עד אשר, אחרי סיבוב שני של סושי בטייק אווי ולא מעט סאקי, מישהו הציע לפתע ללכת על פרסומת לואו-טק בהשראת משחק המחשב היפני "סופר מריו" שחגג לאחרונה יום הולדת 30.
הרעיון היה לשתול את רכב הפנאי הקטנטן החדש של מרצדס בתוך מסך השלב הראשון במשחק "האחים מריו" במהדורת ה-8 ביט הראשונית של נינטנדו והאייקונית ביותר שלו.
בפרסומת, שעושה שימוש בצלילים המסונתזים הראשוניים של מנגינת הפתיחה של המשחק, ניתן לראות בגרפיקה ברזולוציה נמוכה במיוחד את מריו נכנס למרצדס ומתחיל להתקדם על המסך, לאסוף בונוסים ולקפץ באוויר.
בשלב מסוים הרזולוציה הנמוכה שממש כואבת בעין מתחלפת בתמונת HD של המרצדס החדשה הנעה בנוף שיכול להתאים לרוח המשחק.
נכון, זה קצת טיפשי אבל בהחלט עובד, ובתוך מספר ימים הפרסומת, שעלות הפקתה נאמדת בפרוטות, זכתה למעל למיליון צפיות ביוטיוב.