אמנם אין ספק שהמונדיאל שיפתח בסוף השבוע הקרוב כנראה ימשוך יותר תשומת לב, אבל ביום ראשון הקרוב עיני חובבי הספורט המוטורי יהיו נשואות לאחד האירועים המוטוריים החשובים השנה - מרוץ 24 השעות של לה מאן שנחשב לאחד המרתקים והמסקרנים ביותר. לבד מהיותו מרוץ סיבולת מפרך, קשוח ורב תהפוכות שכפי שאפשר להבין משמו מתקיים במשך 24 שעות ברציפות, השנה המרוץ, המתקיים על רצועת אספלט באורך 13.6 קילומטרים המשלבת בין מסלול המרוצים סארת וכבישים ציבוריים בעיר לה-מאן (כ-200 ק"מ דרומית מערבית לבירה פריז) הנסגרים לטובת האירוע, צפוי להיות מרתק במיוחד בשל תחרות עזה בין קבוצות היצרן הרשמיות שכל אחת מהן מתייצבת עם מפרט טכנולוגי שונה.
עוד ב-mako רכב
אודי ישראל: ללמוד להחליק מנהג פורמולה 1
אודי TT החדשה נחשפת
מבחן דרכים אודי S8
6 השעות של סילברסטון ו-6 השעות של ספא פרנקושמר.
מלבד טויוטה גם פורשה, היצרנית שברקורד שלה הכי הרבה גביעים (16 במספר) בלה-מאן חוזרת השנה למרוץ לאחר היעדרות של יותר מעשור וחצי.
כחלק מהציפיה לחזרתה של מלכת הלה מאן וכסוג של לוחמה פסיכולוגית שנערכת בין הקבוצות, אודי החליטה לברך את יריבתה הגרמניה מבית (שתיהן שייכות לקונצרן פולקסווגן) בסרטון וידאו משעשע בו נראה רכב המרוץ של אודי, ה-R18 E-Tron Quattro יוצא ממטה החברה באינגולשטאט ונוסע בכבישים הציבוריים כ-240 ק"מ מערבה אל העיר שטוטגרט, או ליתר דיוק לרחבת הכניסה למטה פורשה בזופנהוזן שבצפון העיר התעשייתית, שם היא פוצחת במופע מרשים של פירואטים עם הרבה עשן מהגלגלים האחוריים שבסיומם מתגלה על הכביש כיתוב שנעשה לכאורה על ידי פסי גומי חרוך (אבל בפועל נראה יותר כעבודת פוטושופ) עם הכיתוב WELCOME BACK.
מעניין אם באודי יהיו ידידותיים כל כך לפורשה גם ביום ראשון בשעה שלוש אחה"צ, בקו הסיום של המרוץ.
בכל מקרה, כפי שזה נראה כרגע, לאחר שאודי אבדה את אחד משלושת רכבי המרוץ שלה לאחר שהנהג לואיק דובל (שהיה בצוות המנצח בשנה שעברה) התנגש במעקה הבטיחות במקצי האימון הראשונים, לא תזיק להם מעט צניעות. אגב, למרות שמהמכונית לא נשאר הרבה, דובל הובל לבדיקות בבית החולים כשהוא בהכרה וללא פגיעות, למעט לאגו, נראות לעין.
התאונה של אודי
>> הכל על פסטיבל המהירות של גודווד