פול ביסקוף הוא חובב רכב מושבע ומגיל שמונה הוא מבטא את אהבתו למוטוריקה בבניית דגמי מכוניות מנייר (בדומה למטוסים להרכבה שהיו מצורפים פעם לביטאון חיל האוויר). בשלב מסוים ביסקוף לא הסתפק ברמת הדיוק ובהיצע הדגמים שאפשר לקנות להרכבה עצמית והחל לתכנן ולבנות בעצמו את דגמי הנייר ללא קיט מוכן או דפי שרטוט ותוך שימוש במגוון שונה של ניירות וקרטונים אותם גזר והדביק בצורה שהבשילה, לאחר שעות רבות של עבודת נמלים, לכדי דגם של מכונית. תכנון קפדני מדף חלק
עוד ב-mako רכב
בנה רפליקה בגודל מלא על פי משאית הצעצוע שאהב
רפליקה בגודל מלא לאסטון במדפסת תלת מימד
בוסני השקיע שנתיים בבניית רפליקה לפורמולה
האוסף שלו כולל כ-40 דגמים שתכנן ובנה בעצמו, אבל מעל כולם הוא גאה בדגם שייצר למכונית הפורמולה 1 של קבוצת "רד בול" המכונה RB7 איתה זכה ווטל באליפות בעונת 2011. רמת הדיוק והירידה לפרטים של הדגם בלתי ניתנת לתפיסה, במיוחד בהתחשב בכך שהכל פרי פיתוח ובניה עצמית. המכונית מורכבת מלא פחות מ-6,500 חלקים שונים וניתן לראות גם את חלקי המנוע, המתלים, חגורות הכיסא וגם ההגה עם שלל הכפתורים – בדיוק כמו הF1- האמיתית, רק בקנה מידה מוקטן של 1:10.
את תהליך הבניה של הדגמים תיאר ביסקוף בבלוג שפתח.
עיתונאי שראה את העבודה והתרשם החליט לראיין את ביסקוף למגזין בו הוא עובד. רוב מארשל, המעצב הראשי של קבוצת המרוצים של רד בול, נתקל במקרה בכתבה, התרשם מהדגם ומהיכולות הבלתי שגרתיות של ביסקוף והחליט להזמין את הצעיר לראיון עבודה שבסיומו ביסקוף החל לעבוד ברד בול והחליף את תכנון חלקי הנייר הקטנטנים בתכנון חלקי קרבון למבנה האווירודינמי של מכוניות הפורמולה 1 של הקבוצה.
מסתבר שביסקוף חלם כבר שנים לעבוד בפיתוח רכבי מרוץ ואפילו הכין מכתב בו הציע את שירותיו לקבוצת רד בול, אך מעולם לא אזר מספיק אומץ לשלוח אותו עד שזכה, כמו בסיפור סינדרלה, להגשמת החלום מכיוון בלתי צפוי.
>> פרארי נוסעת בגודל מלא מקרטון
רמת דיוק מדהימה גם של חלקים משניים