רז, הלל והצוות עבדו על החלפת הגיר עד השעות הקטנות | צילום:
ניר בן זקן
השעה שלוש בלילה ותיבת ההילוכים החדשה מורכבת, בדיוק כשגשם שוטף מתחיל לרדת ומרטיב לשד עצמותיהם את רז, הלל, שגיא ודרור שעובדים במרץ בכדי להשמיש בחזרה את "הצוללת הצהובה". אבל לא השעה המאוחרת ולא מבול הטיפות שוברים את רוח הלחימה של צוות "פוינטר".
היום הרביעי דווקא התחיל טוב | צילום:
Paolo Baraldi
גל שחם ונמרוד אופיר הגיעו דקות ספורות אחר כך וניסו לסייע בגרירה, אך לטענת צוות "קוקה קולה זירו", לזיבר זה היה קשה מדי ולמרות שלאחר עונש זמן של שש שעות שקיבלו ביום האתמול הם יצאו מתמונת ההובלה (מדורגים כעת במקום ה-19 הכללי) החליטו גל ונמרוד להמשיך לקו הסיום והשאירו את רז והלל לחכות שעתיים עד שצוות גרמני הסכים לגרור אותם לקו הסיום.
אבל אז שבקה תיבת הילוכים | צילום:
Paolo Baraldi
גלגל ההצלה הגרמני אפשר להם לסיים את היום ללא עונשי זמן, אך העיכוב הרב גרם להם להתמקם במקום ה-20 והוריד אותם למקום החמישי בדירוג המרוץ הכללי, בפער של שעתיים מהמוביל.
למרות שנראה שניצחון במרוץ הופך לחלום רחוק, קו הסיום בורנה עדיין במרחק 4 ימי מרוץ ועם תיבת הילוכים חדשה ורעננה מקווים רז והלל להצליח להכנס לפודיום. אנחנו ממשיכים להחזיק להם אצבעות.
>> סיפורו של הספורט המוטורי בישראל