צוות "פוינטר" עובר להוביל את המירוץ, אך הפער הקטן ישמור את ההכרעה לסיום | צילום:
Tsousis Pan
המספר האהוב על רז הימן, נהג צוות "פוינטר", הוא 119, עוד מהימים בהם שירת כנווט פאנטום בטייסת העטלף שזהו מספרה. שלוש הספרות האמצעיות בכל המכוניות שלו ושלוש הספרות האחרונות בכל הטלפונים שלו כוללות את הספרות האלה ולמרבה האירוניה גם בבוקר היום החמישי של המירוץ 1.19 דקות היה זמן הפיגור של צוות "פוינטר" אחרי הצוות היווני.
לאחר ביטול היום הרביעי והמנוחה לה זכו הצוותים, יום המירוץ החמישי היה קשה במיוחד, 214 ק"מ מחולקים לשני קטעי דירוג אך עם קטעי קישור ארוכים ביניהם שגררו את ההגעה לנקודת הכינוס את תוך הלילה.
אלא שבקטע הבא התהפכו היוצרות, ולמרות הלחץ הכבד ומצב הצמיגים ב"צוללת הצהובה" (רכב המירוץ של צוות "פוינטר") שהיה בכי רע, שמרו השניים על קור רוח והגיעו בנהיגה חלקה ובלי תקלות לקו הסיום.
לצוות היווני, לעומת זאת, התפנצ'ר אחד הצמיגים וההחלפה לקחה להם זמן רב מה שגרם להם להפסיד את ההובלה לרז ולהלל בפער של 11 דקות וארבעים שניות, דבר שבהחלט מהווה פתיחה רגועה יותר ליום המירוץ האחרון - היום, אך לא סוגרים את הסיפור ומשאירים את ההכרעה לקו הסיום.
הצוות הטכני עבד על הפאג'רו של שפירא וגולסט עד השעות הקטנות של הלילה | צילום: Tsousis Pan
לניצן ולעידו שקל היה יום רגוע יחסית ללא תקלות מיוחדות והם טיפסו עוד מקום בדירוג הכללי למקום החמישי תוך שהם מורידים את שי שפירא והראל גולסט למקום השישי בכללי. קטע היום הראשון היה מוצלח עבור שי והראל, אך בקטע השני התפוצצו שני צמיגים וגם משאבת ההגה שבקה מה שגרר עיכוב רב וסדרת תיקונים שנמשכה אל תוך הלילה בסיוע הצוות הטכני המיומן ויקו אסולין וקובי שעאר.
היום הוא יום המירוץ האחרון שכולל קטע דירוג של 90 ק"מ כך שהכל עוד פתוח. אנחנו ממשיכים להחזיק אצבעות.
מחזיקים אצבעות | צילום: Tsousis Pan
>> מפגש פסגה לוהט בין שלושה סגנונות של נהיגת מירוץ