מתקפת הדגמים של יונדאי נמשכת. אחרי מתיחת הפנים של ה-i20 וה-i30 ורגע לפני הגעת ה-i30CW והסנטה פה החדשים, עושה עליה מכונית הקופה המעוצבת, הוולוסטר עם יחידת כוח שמהווה סוף סוף גיבוי אמיתי לעיצוב החיצוני המרהיב. המנוע החדש בנפח 1.6 ליטר ומצוייד במגדש טורבו מסוג טווין סקרול שיחד עם מצנן ביניים והזרקת דלק ישירה מחלץ 186 כ"ס ו-27 קג"מ ומאפשרים בגרסה עם תיבה ידנית בת 6 הילוכים האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות ו-213 קמ"ש.בסרטון הפרסומות היא אולי מצליחה להיות מהירה מברדלס, אבל בעולם האמיתי הנתונים לא ממש יאתגרו את הטובות בקטגוריה.
"Supreme" אבזור בגרסתמן העבר השני, האבזור בגרסת "Supreme" היחידה בהיצע עשיר למדי וכולל ריפודי עור, מושב נהג מתכוון חשמלית, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 7 אינץ' ומערכת שמע איכותית, מפתח חכם ועוד. הבולטות העיצובית של הוולוסטר גוברת עוד יותר בגרסת הטורבו בזכות פגושים מנופחים, מלפנים עם גריל מוגדל המגדיל את זרימת האוויר למנוע, מאחור עם מסיט אוויר ושני צינורות מפלט עבים באמצע וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ' (17 ברגילה) וצבע אפור מט ייחודי.
מחיר הוולוסטר טורבו מתחיל ב-160 אלף שקלים לגרסה הידנית ועד עשירייה לדגם עם תיבת DTC כפולת המצמד. במחיר הזה ועם הקרבה למתחרה חזקה שלה, פולקסוואגן שירוקו (166 אלף שקלים לגרסת 160 כ"ס ידנית) היא כנראה תהיה פחות אטרקטיבית מהוולוסטר הרגילה שמכרה מתחילת השנה מספר מרשים של כ-900 יחידות, אך ללא ספק תהווה מקדם תדמית נוסף לחברה הקוראנית שנמצאת בפריחה בשנים האחרונות.
הוולוסטר עם יחידת כוח שמהווה גיבוי אמיתי לעיצוב החיצוני המרהיב יונדאי וולוסטר בצבע אפור מט ייחודי שני צינורות מפלט עבים באמצע וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ מכונית הקופה בעיצוב האסימטרי של יונדאי