חברי הלהקה חיו חיי מותרות רינגו סטאר הצטרף לביטלס בשנת 1962, שניה לפני הפריצה הגדולה והפיכתו של הרכב החברים מליברפול ללהקה המפורסמת בעולם.
ההצלחה ההיסטרית שנחתה על ארבעת הצעירים שהגיעו ממשפחות פועלים מליברפול הייתה מעל לכל מה שניתן לדמיין ובשנים הראשונות היא לוותה באורח חיים ראוותני ובזבזני שנתפס בעידן שלפני הפוליטיקלי קורקט והצורך להפגין מודעות סביבתית כלגיטימי לחלוטין.
כחלק מסממני העושר, חברי הלהקה הצטיידו גם במכוניות יוקרה עם מנועים אדירי מימדים וחזות מנקרת עיניים.
ג'ון לנון רכש פרארי כחולה (שבהמשך הוחלפה ברולס רויס ובמיני קופר) ואילו מתופף הלהקה, רינגו סטאר, החליט ללכת על פאסל וגה.
ניתן להעריך שמעולם לא שמעתם על מותג פאסל הצרפתי, אך בשנות החמישים והשישים של המאה ה-20 היה מדובר בסמל לאנינות טעם, עם דגמים ששילבו בין מרכבי קופה מעוצבים, מנועים אדירי נפח והרבה יוקרה שהורכבה בעבודת יד.
דגם הוגה II שרכש המתופף המפורסם היה בפסגת ההיצע וכלל מתכוןGT אולטימטיבי עם מרכב קופה בעל ארבעה מקומות ומנוע וי 8 בנפח 6.3 ליטר מתוצרת קרייזלר האמריקאית שהפיק 390 כ"ס אפשר למכונית להגיע למהירות מרבית של 240 קמ"ש בנוחות מרחפת. באותה תקופה הוגה הייתה מכונית ארבעת המושבים המהירה בעולם והיא שימשה משפחות מלוכה, פוליטיקאים, אנשי עסקים ומפורסמים מתחומים רבים כמו השחקנים דני קיי, טוני קרטיס ואווה גרדנר, נהגי מרוץ כמו סטרלינג מוס ורוב ווקר ואפילו את הצייר הקוביסטי פאבלו פיקאסו.
למעשה, הגרסה שרכש סטאר הייתה ייחודית אפילו יותר היות שמדובר במהדורה מוגבלת שצוידה בתוספות אבזור שונות ובה הגיר היה ידני במקום אוטומטי והמנוע מוגדל נפח (6.7 ליטרים במקום 6.3) ורק שתיים כמוה יוצרו עם הגה ימני.
סטאר קנה את המכונית בשנת 1964 בעבור סכום דמיוני באותה תקופה של 5,600 לירות שטרלינג (בדומה למחירים של מכוניות רולס רויס בסיקסטיז) והיא הייתה אחת האחרונות שיוצרו על ידי המותג הצרפתי לפני שזה פשט את הרגל ונעלם ממפת האקזוטיקה העולמית.
סטאר החזיק ברכב הייחודי במשך 4 שנים בתקופת שיא ההצלחה של להקת הפופ המצליחה ביותר בעולם.
בקרוב, 45 שנים לאחר שמכר את המכונית הייחודית היא הולכת שוב להחליף בעלים במכירה פומבית שתערך ב-1 בדצמבר בבית המכירות Bonhams בלונדון.על פי הערכות המומחים הדגם הנדיר בצירוף ניחוח הכוכבים של סטאר צפוי להחליף ידיים בסכום שבין 300-350 אלף לירות שטרלינג.