עידו רוזנבלום, האיש שהכיר לנו את רפידות הפיש-פיש והביא לתודעת הציבור הישראלי את מהפכת האמינות שחברת רנו העולמית מתמקדת בה בשנים האחרונות ממשיך את הקשר עם חברת הרכב הצרפתית ומוביל את קמפיין הפרסום שלה כבר שנה וחצי.
נהג המונית הכי מפורסם בישראל התכונן השבוע לקראת השקתו הרשמית של דגם הקצה הספורטיבי של החברה, המגאן קופה RS, שבניגוד למגאן קופה הרגילה בה רוזנבלום נוסע ביום יום, דגם ה-RS ספורט (שכבר משווק בארץ מזה מספר חודשים טרום השקתו), מתברך בביצועים ספורטיביים קיצוניים למדי.
חטיבת הספורט של רנו ידועה מזה שנים כאחת החטיבות המוצלחות והמובילות ביותר של החברה והביאה במהלך השנים, החל משנות ה-50 של המאה ה-20, שלל דגמים שאופיינו בביצועים ובהתנהגות מרשימים ביותר - החל מהרנו 8 גורדיני ועד לדור הקודם של המגאן קופה RS ספורט שלמרות עיצובה התמוה הפגינה יכולות גבוהות מאוד.
הרשים על המסלול | צילום: לם וליץמי שכבר נסע על הרנו מגאן קופה RS מדווח שגם הפעם הדגם לא מבייש את הפירמה, עם האצה למאה ב-6.1 שניות ומהירות סופית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש וכן שילדה מאוזנת ביותר המצליחה להתמודד בצורה מעוררת התפעלות, למרות ההנעה הקדמית, עם 250 הסוסים שמתחת למכסה.
רוזנבלום הגיע למסלול אימוני נהיגה במרכז הארץ וזכה להדרכה צמודה ממדריך נהיגה שהדגיש נקודות חשובות בנהיגה ספורטיבית, כאלו שללא ספק יתרמו לנסיונו הרב של רוזנבלום בנהיגה במונית ברחובות תל אביב ואילת.
על אף שרוזנבלום מעיד על עצמו כמי שאינו חובב ספורט אתגרי, מפחד מכל מיני דברים שקשורים בקסדה ואפילו נרתע מטיסות, על המסלול הפגין ביצועים מרשימים למדי ויכולת התקדמות מהירה שמוכיחה שאפשר להוציא את הנהג מהמונית, אבל אי אפשר להוציא את המונית מהנהג.
>> ביום יום של עידו רוזנבלום: רנו מגאן קופה במבחן דרכים