גם אם אף פעם לא באמת הקשבתם לשיריו, אין ספק שעולם המוזיקה כפי שאנו מכירים אותו היום לא היה נראה כך ללא אלביס פריסלי, הזמר שסחף אחריו המונים וזכה לכינוי מלך הרוק'נרול.
פרסלי, שפרץ לתודעה ההעולמית בסערה בהיותו בן 19, זכה לגילויי הערצה שלא היו מוכרים עד אז ולהצלחה כלכלית אדירה שאפשרה לו לחיות חיי מותרות נוצצים עם אחוזה פרטית מפוארת, מטוס פרטי ואוסף מכוניות שכלל רכבים רבים - מקאדילק ורודה, דרך פרארי ועד דה תומאסו נדירה.
עוד ב-mako רכב
אוסף המכוניות של כוכב "מהיר ועצבני" למכירה
50 שנה אחרי: מכוניות הנשיא קנדי למכירה
הפראריF40 של רוד סטיוארט מוצעת למכירה
בגיל 23, בשיא הצלחתו ולאחר מספר דחיות שירות, פרסלי שהגדיר את עצמו כפטריוט אמריקאי התגייס לצבא ולאחר הטירונות הוצב לשירות בגרמניה.
מן הסתם הוא לא היה בדיוק חייל רגיל מן השורה אך שירת שנתיים מלאות. במהלך אחת החופשות שלו מהבסיס פרסלי הלך לצפות במרוץ מכוניות והתלהב במיוחד מהמראה ומהביצועים של ב.מ.וו 507 רודסטר שהשתתפה בתחרות.
אלביס הפעיל מעט קשרים והחליט לרכוש את המכונית הספציפית שהשתתפה במרוץ. מסתבר שהאקזמפלר הספציפי הוצג בתערכות הרכב בפרנקפורט בשנת 1957 ואף שימש כרכב הדגמה לעיתונאים. פרסלי לא נרתע מהעבר של הרכב והחליט ב-1958 לרכוש אותו בכל זאת בעבור 3,750 דולרים. לקראת המסירה לפרסלי ב-ב.מ.וו החליפו למכונית מנוע וכמה חלקים נוספים כדי שמלך הרוק'נרול לא יתקע איתה, חלילה, כשיש צלמי פפרצי בסביבה.
פרסלי השתמש ב-507 רודסטר במהלך שירותו באירופה. במקור הצבע של הרכב היה לבן אבל האגדה מספרת שפרסלי החליט לצבוע אותה באדום כהה לוהט מאחר שפשוט התעייף ממנהגן של נשים לכתוב את מספרי הטלפון שלהן על הרכב בעזרת הליפסטיק שלהן.
כשפרסלי סיים את השירות וחזר לארצות הברית, הצבא דאג להעביר באחד ממטוסי התובלה שלו את הרכב לאמריקה.
לא לגמרי ברור מה קרה לרכב בהמשך אך נראה כי הוא החליף מספר בעלים עד שנזנח לפני כמה עשורים במחסן בקליפורניה. המכונית אמנם הייתה מוגנת מאיתני הטבע אך השנים עשו את שלהן ומצבו של הרכב הדרדר לכזה שמצריך שיפוץ יסודי.
מעבר לייחוס כרכב שהיה שייך לפרסלי, ה-507 , עם 252 יחידות שיוצרו בין השנים 1956-1959, נחשבת למכונית נדירה מאוד ובעלת ערך אספני גבוה.
אמנם מבחינת ביצועים עם מנוע וי 8 המפיק רק 150 כ"ס גם במונחים של הימים ההם היא לא הייתה נחשבת לעוצמתית ממש, אבל עם עיצוב יפהפה ואלמותי ללא ספק מדובר באחד הרכבים הנחשקים של ב.מ.וו.
השילוב בין הייחוס, הנדירות והמראה הנחשק הביאו את אנשי מוזיאון ב.מ.וו במינכן לשים ידם על הגרוטאה ולהחזיר עטרה ליושנה.
רגע לפני שמלאכת השיפוץ והרסטורציה יוצאת לדרך בב.מ.וו החליטו להציג (עד ל-10 באוגוסט) לקהל שיבקר במוזיאון החברה את המכונית כפי שנמצאה אחרי השנים בהן פגעי הזמן עשו את שלהן במחסן.
לאחר מכן המכונית תפורק לגמרי ותבנה מחדש בתהליך שצפוי להימשך כשנתיים, עד למצב תצוגה.