הכי קרוב לסקס? איך זה מרגיש לנהוג במכונית ספורט על המסלול? נהיגה במכוניות ספורט אמיתית מהסוג המצויד בעדר של מאות כוחות סוס שרק מחכים לפקודה של רגל ימין, כזו שעוצמת התאוטה שלה כשלוחצים על הבלמים עוצרת את הנשימה ובמיוחד מהסוג שהפנייה של ההגה שלה לתוך פניה מחייבת אחיזה בשתי ידיים והרבה ריכוז בזמן שכוחות ה- G גורמים לתאים האפורים שלכם במוח לנוע מבמהירות שיא בין האונה השמאלית לימנית, היא מסוג החוויות המרגשות שקשה לתאר למי שלא התנסה בהן על בשרו. חולי הגה רבים טוענים שנהיגה במכונית ספורט במסלול מרוצים היא הדבר המרגש ביותר שאפשר לעשות כל עוד לבושים בבגדים, אבל גם אם לא ניסחף כל כך... אין ספק שמדובר בחוויה שקשה להעביר במילים.
שברולט השיקה לאחרונה את מכונית הספורט האייקונית שלה, הקורבט בדור השביעי, עם הבטחה להישיר מבט אל מול הטובות שבמכוניות הספורט האירופאיות (ופורשה 911 בראשן) כשלרשותה שלדת אלומיניום קלת משקל וקשיחה, שימוש בקרבון בחלקי מרכב רבים ובעיקר, כנהוג בתוצרת אמריקה, הרבה כוח עם מנוע V8 6.2 ליטר המפיק 450 כ"ס ומאפשר בשידוך לתיבת הילוכים ידנית עם 7 יחסים תאוצה ל-100 קמ"ש תוך 3.9 שניות בדרך ל-324 קמ"ש מרביים.
כדי לנסות להמחיש בצורה אמפירית ככל הניתן מה בדיוק עובר על אדם הנוהג בקורבט, בשברולט החליטו להזמין כמה אושיות רשת כמו קזנורי ימוצ'י המפיק של משחק המחשב המפורסם "גראנד טוריסמו", קלי אולקסה מייסדת שיטת ההרזיה המצליחה FitFluential, הבלוגר המפורסם טרי מקפליי ועוד אנשים למסלול המרוצים Spring Mountain ממערב ללאס ווגאס. שם הם חוברו למכשירי מדידה שבחנו את קצב פעילות הלב והמוח שלהם בזמן נהיגה בקורבט על המסלול.
מנוע וי 8 ו-450 כ"ס
מהמידע שנאסף נראה כיצד קזנורי הרגיל לסביבת מכוניות ספורטיביות על מסלול המרוצים, לפחות בעולם הווירטואלי, חש בנוח למדי בעוד ניתוח הנוירונים אצל קלי הראו פחד וחששות.