אם נרצה או לא נרצה, בקרוב נהגים רבים ישתמשו במשקפי גוגל במהלך נהיגה בזמן שבמקומות מסוימים מסביב לגלובוס מיהרו להקדים תרופה למכה וכבר עכשיו, לפני תחילת השיווק לציבור הרחב, אסרו את השימוש במשקפי גוגל במהלך נהיגה, יצרני רכב שונים, המבינים כי ממש כמו שהרוכשים כיום דורשים רכבים עם ממשק שמסתנכרן לסמארטפון בקרוב הם יחפשו חיבור בין משקפי גוגל למערכות הרכב השונות, החלו כבר לפתח מערכות שיודעות לתקשר עם הפלא מבית גוגל.
ראשונה להודיע כי השלימה לפתח יישום המחבר בין מערך המולטימדיה והניווט שלה לגאדג'ט החדש של גוגל היא מרצדס. מקורות מדווחים כי ברגע שהמשקפים יוצעו לקהל הרחב החברה תוכל להציע ללקוחות אשר בבעלותם דגמי המותג העדכניים (A קלאס, CLA , S קלאס ובקרוב C קלאס החדשה) לשדרג את מערכת המידע ברכב ולהוסיף לה את האפליקציה שתאפשר לנצל את משקפי גוגל להפעלת מידע והצגתו ממערכת הניווט של הרכב, מערכת השמע, בקרת האקלים ועוד.
יוהן יאנגווירת', ראש חטיבת המחקר והפיתוח של מרצדס בצפון אמריקה, מציין כי מעבר לאפשרות להציג מידע ממערכות הרכב השונות על מסך המשקפיים, המשתמשים יוכלו גם להמשיך בניווט, בהאזנה למוזיקה או בכל דבר אחר שהם עשו ברכב גם לאחר שיצאו ממנו.
כמו כן, הממשק המיוחד יאפשר למשקפיים לכוון את הנהגים בחזרה למכוניתם במידה ולא יזכרו בדיוק היכן הם השאירו אותה.
בשלב זה מרצדס לא חשפה פרטים נוספים באשר לכל האפשרויות שהשידוך הזה יציע, אבל יש להניח שהאפליקציה תאפשר בעזרת המשקפיים גם גישה לתכנים מסוימים ברשת האינטרנט, אולם תנסה במקביל להגביל שימוש מלא ברשת מחשש להסחת דעת קטלנית.
בעוד שבמחלקת הפיתוח משכונעים כי מדובר בתוספת שתזכה לביקושים גבוהים, גורמים מסוימים במרצדס חוששים שעצם הצגת האפליקציה תעודד נהגים לעשות שימוש במשקפיים המיוחדים בעת נהיגה גם בצורה מסוכנת הרבה מעבר למה שממשק הסנכרון יציע.