תערוכת הרכב של תאילנד שימשה במה להצגת רכב תצוגה חדש של סוזוקי שככל הנראה מספק רמז עבה לדגם משמעותי ביותר של המותג שצפוי להיחשף במהלך 2014.
דגם התצוגה הנקרא A ווינד הוא רכב במימדי מיני וככל הנראה כך תראה הסוזוקי אלטו הבאה. בסוזוקי אמנם בשלב זה לא מוכנים לאשר שאכן מדובר ביורשת של המיני הפופולרית בדורה השביעי הנמכר מאז 2009, אך המראה המבושל לחלוטין מרמז שלא מדובר רק בתרגיל עיצוב, יתרה מכך מימדי הדגם גם תואמים הצהרות מלפני זמן מה מפיהם של אנשי סוזוקי שציינו שהאלטו הבאה תהיה גדולה מהנוכחית.
עם אורך כללי של 3.6 מטרים, רוחב של 1.6 מטרים וגובה של 1.54 מטרים, ה-A ווינד ארוכה ב-10 ס"מ מהאלטו וגבוהה ממנה ב-7 סנטימטרים, אך מאחר שמימד הרוחב לא השתנה כלל, משהו בפרופורציות של הרכב התערער, ולהבדיל מהאלטו שהציגה מראה חמוד, ה-A ווינד נראית רבועה ומיני-וואנית בעיצובה בדומה לדור היוצא של ה-i10 של יונדאי.
יתרה מזאת בניגוד לחזית של האלטו שהציגה, עם פנסים מעוגלים וסבכה מחייכת, מראה מעודן כמעט אנושי, ה-A ווינד מציגה פרונט כוחני עם פנסים מלבניים המשתלבים בסבכה גדולה עם צמד פסי ניקל בולטים וחיבור לכונס אוויר זוויתי.
לפחות בתמונות הקבינה מציגה שדרוג משמעותי לעומת תא הנוסעים הבסיסי שבאלטו ומעבר לכך שבסיס הגלגלים גדל ב-6.5 סנטימטרים, נראה שמפרט האבזור יהיה פחות ספרטני עם דיפונים מלאים חלונות נפתחים (אפילו עם הפעלה חשמלית) גם מאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך בקונסולה המרכזית, לוח מחוונים עשיר מבעבר הכולל מד סיבובי מנוע, וגם, כך על פי התמונות, 3 חגורות בטיחות מאחור המרמזות על רישוי להסעת 5 נוסעים בשונה מ-4 באלטו.
הצבעים הבהירים בתא הנוסעים, מעיין גווני פסטל בהתאם לצבע המרכב החיצוני, לעומת זאת לא בטוח יגיעו לגרסת היצור ויש להניח שגרסאות שמיועדות לחברות השכרה וציי רכב יציגו פנים כהה אפרורי וקודר יותר.
גבוהה וקופסתית יותר
סוזוקי לא חושפת יותר מדי פרטים באשר למפרט הטכני של ה-A ווינד אך ככל הנראה היצע המנועים יכלול גרסה מעודכנת של מנוע שלושת הצילינדרים בנפח ליטר המוכר מהאלטו הנוכחית שיוצע בשילוב תיבה ידנית או אוטומטית רציפה (בשונה מתיבה הפלנטארית המיושנת עם 4 הילוכים באלטו הנוכחית).
בסוזוקי מסברים שהשם שניתן לדגם אמור להביע בצורה ברורה את השאיפה של היצרנית, שתמיד הייתה שחקנית מרכזית בסגמנט המכוניות הקטנטנות, להביא משב רוח רענן לסגמנט A. עם זאת יש להניח שגרסת היצור תדבק, לפחות במרבית השווקים, בשם אלטו שנהנה ממוניטין מצוין ובלתי שביר בסגמנט מכוניות התקציב כבר יותר משלושה עשורים.
שדרוג משמעותי באיכות, בעיצוב ובאבזור תא הנוסעים>> כל מכוניות המיני של ישראל במבחן דרכים ענק