עדכון קל בפגושים ויחידות התאורה | צילום: שנתיים לאחר שמשפחתית הסדאן של מותג הרכב הנמכר בישראל עלתה על כבישי מע"צ, היונדאי i35 זוכה למתיחת פנים קלה ועדכונים בתא הנוסעים.
מבחוץ השינויים קלים למדי וחדי העין יבחינו בפגוש קדמי מעט אגרסיבי יותר הכולל פנסי ערפל משולשיים בעיצוב מודרני, יחידות התאורה הראשיות זכו אף הם לעדכון קל וכוללות כעת תאורת לד.
גם מאחור ניתן להבחין בשינויים קלים בפגוש שהפך לתפוח יותר וכולל חלק תחתון בצבע שחור בסגנון רכבי שטח. כמו כן, יחידות הפנסים האחוריות זכו לשדרוג ועושות כעת שימוש בתאורת לד. שינויי העיצוב הביאו לטפיחה קלה במימד האורך שעומד כעת על 4.55 מטרים - 2 סנטימטרים יותר מבעבר.
תא הנוסעים אמנם שמר גם הוא על עיצוב כמעט זהה, אך מציג שדרוגי עיצוב והנדסת אנוש משמעותיים שתורמים למראה יותר איכותי ומגובש ובין היתר ניתן לציין שצומצם השימוש בגימורי פלסטיק בגוון כסוף לטובת משטחים בגימור שחור מבריק, שונה עיצוב יחידת בקרת האקלים שעושה כעת שימוש במסך בגוון כהה במקום זה הכחול הבוהק שהעניק תחושה זולה, הוסף מסך מידע בגודל 3.5 במרכז לוח המחוונים ועוד. כמו כן נראה שביונדאי הקשיבו למשוב הלקוחות ולתלונות שלנו ופתחי המיזוג המרכזיים שהיו ממוקמים בחלק התחתון של הדשבורד והקפיאו את ברכי הנהג והידיים במקום לפזר את האוויר הקריר בכל חלל תא הנוסעים שינו את מיקומם לפוזיציה הגיונית בהרבה בחלקו העליון של הדשבורד כנהוג ברוב המכוניות.
מתחת למכסה המנוע יונדאי תצרף להיצע יחידת הנעה לוגמת סולר חדשה ולא רלוונטית במיוחד לשוק המקומי בנפח 1.6 ליטרים עם 128 כ"ס ו-28 קג"מ שתשודך לתיבה ידנית או אוטומטית ותצויד במערכת start & stop.
עם זאת ככל הנראה יהיו גם שינויים ביחידת ההנעה ה"ישראלית" שתצויד בגרסה עדכנית עם הזרקת דלק ישירה למנוע ה-1.6 של הקונצרן. גרסת ה-GDI המוכרת מהוולוסטר וה-i30 בהחלט עשויה לתרום לשיפור נתוני צריכת הדלק של משפחתית הסדאן של יונדאי במיוחד בתנאי מאמץ.
ה-i35 המחודשת תנחת בארץ ככל הנראה לקראת 2014.
>> מבחן השוואתי: i35 מול פורד פוקוס ואופל אסטרה ברלינה
צילום: