לאחר שורה של טיזרים ותמונות ריגול שהופצו ברשת, ב.מ.וו חושפת תמונות ופרטים מלאים על סדרה 2.
הקופה הקטנה של החברה מחליפה את סדרה 1 קופה, אבל למעשה מדובר ביותר מדור עדכני שנושא את הספרה 2 כחלק משינוי מדניות מספור הדגמים של החברה מבוואריה (לפיה הספרות אי זוגיות יוצמדו למכוניות הסדאן, סטיישן והאצ'בק והזוגיות לרכבי קופה וקבריולה) ועם מימדים מגודלים ועיצוב יותר ספורטיבי נראה כי למעשה מדובר במעין יורשת מודרנית לגרסת שלוש הדלתות המיתולוגית מהדורות הראשונים של סדרה 3.
ה-2 מתבססת על פלטפורמת סדרה 1 הנוכחית ומציגה גידול כמעט בכל המימדים לעומת קודמתה, עם אורך רוחב וגובה של 141.8/177.4/443.2 ס"מ היא ארוכה ב-7.2 ס"מ, רחבה ב-2.4 ס"מ ונמוכה ב-0.7 ס"מ.
בסיס הגלגלים עומד על 269 ס"מ ומהווה גידול של 3 ס"מ לעומת העבר ואמור, כך ניתן לקוות, לשפר את המרווח המצומצם שהיה בדור הקודם לנוסעים מאחור. תא המטען גדל גם הוא ומציע כעת נפח של 390 ליטר. למרות הגדילה במימדים המשקל העצמי דווקא ירד עם דיאטה של בין 85 ל-25 ק"ג בהתאם לגרסה.
בהתאם לקו העיצובי של הסדרה הזוגית, גם ה-2 החדשה מציגה, תחת מכחולו של קארים חביב המעצב הראשי של ב.מ.וו שהחליף את כריס באנגל השנוי במחלוקת, מראה דינמי וכוחני -הפרונט מחודד וזוויתי עם סבכת כליות רחבה, כונסי אוויר גדולים, יחידת תאורה משוכות אחורנית ומכסה מנוע ארוך עם תפיחות כוח.
יורשת מודרנית לגרסת שלוש הדלתות של סדרה 3היצע המנועים מתחיל בשלב זה בגרסת 220 עם מנוע 4 צילינדרים 2.0 ליטר טורבו ו-181 כ"ס (שיפור של 11 כ"ס לעומת המנוע הקודם), ה-228 מציעה תפוקה של 240 כ"ס מאותו מנוע ובפסגת ההיצע (עד שתוצג ה-M2) ה-235M עם מנוע 6 צילינדרים 3.0 ליטר טורבו המפיק 322 כ"ס (16 כ"ס יותר). כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים ידנית עם 6 יחסים או אוטומטית עם 8 הילוכים המעבירות לשמחתנו את הכוח לגלגלים האחוריים.
האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בגרסת הבסיס תארך 7 שניות בעוד הגרסה הבכירה תעשה זאת תוך 4.8 שניות קצרות.
סדרה 2 מהווה חיזוק חשוב לליין הבסיס בהיצע החברה שמהווה כרטיס כניסה לסגמנט הפרימיום ללקוחות חדשים וצעירים.
ה-2 תיוצר במפעל החברה בלייפציג לצד ה-1 האצ'בק ותגיע לארץ לקראת חודש מרץ.
332 כ"ס לגלגלים האחוריים