הישראלים, ככל הנראה, מאוד מתחברים לג'וקים. כשלושה חודשים לאחר שהתחיל שיווקו ובניסאן כבר מדווחים על יותר מ- 2,000 הזמנות שנרשמו לקרוס-אובר הקטן של החברה. למעשה, בשלב זה הביקוש עולה על ההיצע ומאלץ את המזמינים להמתין תקופה לא קצרה עד למועד האספקה.
בקרסו, יבואנית ניסאן בארץ, החליטו לנסות להתגבר על בעיית האספקה וגם להרחיב את היצע הדגמים ולהנחית כאן גרסת בסיס חדשה שתצויד - אתם יושבים? - בתיבת הילוכים ידנית.
הג'וק החמוש בתיבה ידנית עם 5 יחסי העברה יגיע כשהיא מצויד, כמו הגרסה האוטומטית הבסיסית, במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים המפיק 117 כ"ס. רמת האבזור תכלול: בקרת שיוט, חישוקי סגסוגת, דיבורית בלוטות' ושליטה מההגה על מערכת השמע.
לאחר שנים בהן צירוף המילים "תיבת הילוכים ידנית" היה כאן שם נרדף ללא פחות ממחלה קשה ולא רלוונטי לחלוטין בשוק, אשר נשלט באופן מוחלט על ידי דגמים שלא מחייבים שימוש אינטנסיבי ביד ימין, בחודשים האחרונים תיבות ההילוכים הידניות זוכות לרנסנס ולפופולריות מחודשת.
אמנם עיקר ההצלחה נרשמת בנישת הקטנטנות בה הגרסאות הידניות מגיעות במחירים אטרקטיביים במיוחד וזולים משמעותית ממחירי הגרסאות האוטומטיות של אותם דגמים, אך לא רק בקטגורית הקטנטנות נרשמה דרישה מחודשת לגיר ידני. סיאט רשמה מספרים נאים עם האיביזה הכוללת אבזור נדיב ומראה ספורטיבי במחיר של מתחת ל-90 אלף שקל.
כעת יבחנו בקרסו האם הפתיחות של העם בציון לקבל תיבה ידנית תמשיך גם כשהלקוחות ידרשו להוציא מהכיס סכום העומד על 117 אלף שקל.
מצד אחד מדובר במחיר אטרקטיבי לרכב עם מראה מרשים ואופנתי, מצד שני זה כבר לא מעט כסף ובאותו המחיר ניתן לרכוש משפחתית אוטומטית נוחה ושימושית יותר.
בנוסף יש להניח שמי שרוצה לשים את היד על ג'וק ויש ברשותו 117 אלף שקל יכול גם לגרד עוד עשירייה כדי לרכוש את הגרסה האוטומטית שבוודאי תהיה גם סחירה יותר בשוק המשומשות.