תצליח להתחרות במשפחתיות היפניות והקוריאניות? קצת יותר משנה אחרי שהמכונית הסינית הראשונה עשתה עליה ומספר חודשים לאחר שהצטרף אליה טנדר עבודה, בקרוב תנחת כאן סינית נוספת שתתמודד על ליבו של הלקוח הישראלי, הפעם בסגמנט המשמעותי ביותר בשוק הרכב המקומי - המשפחתיות הקומפקטיות.
מדובר ב- MG 350מתוצרת SIAC והיא תהיה לא רק המשפחתית הראשונה מסין שמיובאת לכאן אלא גם הראשונה שקיבלה תקינה מלאה ורישיון יבוא חופשי ללא מגבלה של כמות מסוימת או תקינה זמנית.
ה-350 תנחת כאן באופן רשמי בעוד כ-4 חודשים ועם מימדים כמעט זהים למכוניות הפופולריות ביותר בסגמנט (מאזדה 3, טויוטה קורולה, יונדאי i35 ושברולט קרוז) הסינית המשפחתית תנסה לזכות לנתח שוק מכובד בקרב הלקוחות הפרטיים ובמיוחד אצל ציי הרכב.
הקלפים החזקים שלה להתמודדות על ליבו של הלקוח יהיו עיצוב מודרני ונאה, תג מחיר נמוך מזה של מתחרותיה מיפן ומקוריאה ובעיקר אבזור נדיב וחריג לסגמנט שיכלול כסטנדרט, בכל הגרסאות, מושבי עור עם כיוון חשמלי, גג שמש, דיבורית בלוטות', צמיגים רחבים, פנסי ערפל, בקרת אקלים, חיישני רוורס, 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ועוד.
הדגם המפואר יכלול בנוסף מערכת מולטימדיה חדשנית היכולה גם להתחבר לאינטרנט.
ה MG 350- עדיין לא נבחנה במבחני ריסוק במערב אך במבחני הC-NCAP הסיניים, שנחשבים מעט פחות קפדניים מאלה האירופאים, ה-MG זכתה בדירוג מקסימלי של 5 כוכבים.
בניגוד למכונית המנהלים של SAIC –MG 550 המבוססת על פלטפורמה של הרובר 75 מתחילת המילניום, ה-350 היא מכונית סינית מקורית. השוק הישראלי יהיה השוק המערבי הראשון בו תשווק המכונית ומחירה כאן צפוי להיות אמנם נמוך ממחירה של משפחומטית ממוצעת אך לא זול במיוחד ויעמוד על בין 108 ל-113 אלף שקלים בהתאם לרמת האבזור.