משלבת אלמנטים מגרסת הסטיישן, חלק אחורי בתצורת סדאן קופה ומרכב מוגבה מעולם רכבי הפנאי-שטח קצת פחות משנה לאחר שהוצגה בתערוכת ז'נבה ה-3GT של ב.מ.וו עושה עליה ותציע ללקוחות הפרימיום שילוב מקורי בין שימושיות סטיישן, ניחוחות ספורטיביים ואלמנטים מעולם רכבי הפנאי במחיר של החל מ-290 אלף ש'.
זו אינה הפעם הראשונה שב.מ.וו עושה את השילוב הזה וניתן לציין את גרסת ה-5GT שמציעה פרקטיות עדיפה על ה-5 סדאן, מרווח משופר ונוחות נסיעה טובה בזכות התבססות על הפלטפורמה של סדרה 7.
אך בניגוד למראה הלא סקסי של ה-5GT, נראה כי בגרסת הגראן טוריסמו של סדרה 3 המעצבים השקיעו יותר ולבד משינוי העיצוב המרכזיים בחלק האחורי, ניתן לראות גם פגוש קדמי אגרסיבי יותר ותוספת של כונס אוויר מאחורי בית הגלגל הקדמי שמעניקים, בשילוב הצמיחה לגובה, נוכחות אגרסיבית ודי מזמינה.
הרעיון העיקרי מאחורי גרסת ה-GT הוא לשפר את הפרקטיות ובעקבות כך המימדים עצמם מעט גדולים מגרסת הטורינג (סטיישן) של סדרה 3 עליה היא מבוססת. הגידול לעומת גרסת הסדאן כולל צמיחה של 11 ס"מ בבסיס הגלגלים, 8 ס"מ בגובה ו-1.7 ס"מ לרוחב, דבר שמבטיח מרווח פנים משופר עם 7 ס"מ נוספים לטובת מרווח הרגלים של הנוסעים מאחור. תא המטען גדול למדי ומכיל 520 ליטר, 20 יותר מגרסת הטורינג.
ללא ספק יותר נאה מאחותה ה-5GT הגמלוניתרמות האבזור מקבילות אף הן למוכר מגרסאות הסדאן וכוללות את רמת הכניסה "ביזנס" המגיעה עם חישוקים קלים 18', דלת תא מטען חשמלית, ריפודי עור סינטטי, מערכת מולטימדיה מתקדמת, גג שמש פנורמי ועוד. רמת הפאר הגבוהה "לאקשרי" במחיר של 328 אלף ש' תוסיף מושבים חשמליים, תאורת קסנון, כניסה ללא מפתח, חיישני חניה ועוד.
ברק כהן מנהל חטיבת ב.מ.וו ומיני בדלק מוטורס מציין "יתכן כי בהמשך נביא את ה-3GT גם בגרסאות נוספות ועם מנועים חזקים יותר בהתאם לביקוש", כהן מוסיף ומסביר "גרסת ה-320 היא האטרקטיביות ביותר ביחס בין ביצועים למחיר והיא ממצבת את ה-GT בין סדרה 3 ל-5, אני צופה" מעריך כהן "שה-3GT תהווה כ-10 אחוזים מסך כל המכירות של הגרסאות השונות של סדרה 3".
הרבה מקום למטען>> מבחן דרכים השוואתי: ב.מ.וו 320 מול קאדילק ATS ולקסוס IS