שלוש וחצי שני אחרי שהחליף את הטוסון, רכב הפנאי שלמעשה הפך בישראל את סגמנט הג'יפונים במימדים בינוניים לדבר הכי לוהט בחניון ההנהלה, ה ix35 של יונדאי מתחדש ונוחת בארץ לאחר עדכון של אמצע החיים.
על אף שה- ix35 התקשה לשחזר את ההצלחה של קודמו ולאחר מספר חודשים בצמרת הסגמנט נאלץ לפנות את מקומו לקרוב משפחתו, הזהה לו מבחינה מכאנית, הספורטאז' של קיה ובשנה האחרונה ל-CX-5 של מאזדה, ללא ספק עם כ-8,000 יחידות שעלו על כבישי מע"צ מדובר באחד מרכבי הפנאי המבוקשים בישראל.
מתיחת הפנים לא מביאה עמה מהפכות גדולות ושומרת על קווי העיצוב המאוד בולטים של הקרוסאובר הקוריאני, אך כוללת עדכונים בעיצוב יחידות התאורה הקדמיות והאחוריות שזכו גם לעיטורי לד המעניקים להם קווי מתאר ברורים. כמו כן כל הגרסאות לבד מגרסת הבסיס (שתגיע עם חישוקי ברזל בגודל 17') כוללים מעתה גם חישוקי סגסוגת גדולים יותר בקוטר 18' והוספת כמה צבעים חדשים להיצע.
מתיחת הפנים לא פוסחת על תא הנוסעים ובין היתר ניתן לציין ריפודים בעיצוב שונה, הגה וידית הילוכים מצופים עור, בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה כסטנדרט (התקנה מקומית) הכוללת מסך 7', חיבור לנגנים, קישוריות בלוטות' לטלפונים, מערכת ניווט ומצלמת רוורס. כמו כן ביונדאי מציינים כי מתחת לפני השטח נרשמו שדרוגים נוספים כמו שיפור רב באיכות חומרי הבידוד.
שדרוג ברמת החומרים והאבזורכבעבר גם ה-ix35 מתוחת הפנים תשווק בארץ עם 3 אופציות מנועים: 2 מנועי בנזין, הראשון בנפח 2 ליטר מפיק 154 כ"ס (הספק נמוך מבעבר על מנת לעמוד בתקנות יורו 5), השני בנפח 2.4 ליטרים עם 177 כ"ס ומנוע לוגם סולר בנפח 2 ליטרים המפיק 184 כ"ס.
כל הגרסאות ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 יחסי העברה, גרסת הבנזין בנפח 2 ליטרים תגיע עם הנעה קדמית ואילו גרסת ה-2.4 וגרסת הדיזל יצוידו בהנעה כפולה.
ה-ix35 יוצע בארבע רמות פאר: גרסת הכניסה Prime שתוצע ב-151 אלף שקלים, Open Sky עם חלון שמש פנוראמי ענק שתוצע במחיר של -166 אלף שקלים, גרסת הדיזל שתשלב חלון שמש פנוראמי והנעה כפולה שתעלה 193 אלף שקלים וגרסת Elite הבכירה והמאובזרת ביותר שתוצע עם מנוע 2.4 ובשילוב הנעה כפולה במחיר של 200 אלף שקלים.
>> המתחרים במבחן השוואתי: קיה ספורטאז' מול מאזדה CX5 ומיצובישי אאוטלנדר
פחות גרסאות מבעבר