במיני מבטיחים ניהוג ישיר ומענג שיזכיר נהיגה בקארטינג חודשים ספורים לאחר תחילת היצור של דגמי הקופה והרודסטר מבית מיני הם עושים עליה ועוגנים בחופי ישראל עם תג מחיר של החל מ-163 לקופה ו-173 לרודסטר.
על אף שמותג מיני מזוהה באופן מסורתי עם אופי ספורטיבי ופנייה לקהל חובב נהיגה למעשה מדובר בפעם הראשונה בתולדות המותג, בשני גלגוליו, שהיצע הדגמים כולל גם גלי רכב דו מושביים.
מעבר לויתור על שורת המושבים השנייה ושמשה קדמית הנטויה בזווית חדה התורמת לגובה כללי נמוך יותר, הקופה והרודסטר כוללות כיולי שילדה ספורטיביים שאמורים להעניק, כך על פי בעל הבית ב.מ.וו, לצמד הקטנות אופי מיוחד וסגנון ניהוג חד וישיר שיזכיר יותר מכל קארטינג.
עם זאת, למרות הויתור על שורת המושבים השנייה ועם נתון אורך של 3.73 מטרים צמד הדו מושביות לא קצרות יותר מהמיני האצ'בק המוכרת ורחוקות מאוד מאותם מימדים זעירים של המיני המקורית שהסתפקה, כזכור, באורך של 3 מטרים.
היצע המנועים מעבר לים כלול 3 גרסאות בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספקים שונים: מ- 120 כ"ס בגרסה הלא מוגדשת המוכרת מהקופר דרך 184 בגרסת הקופר S ועד ל-211 כ"ס (כן, ממנוע 1.6 ליטרים) שמזניקים את המכונית למאה קמ"ש בתוך 6.5 שניות בגרסת ג'ון קופר וורקס.
עד לגובה המותנים היא נראית כמו כל מיני רגילה
לארץ, בשלב זה, יגיעו גרסאות הקופר והקופר S כששתיהן חמושות בתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 יחסי העברה. האבזור יכלול גלגל הגה ספורטיבי בציפוי עור, מחשב נסיעה, חיישני חנייה, פנסי ערפל, גימורי כרום ועוד.
דגם הקופה יצויד בספויילר אחורי מרשים והרודסטר תגיע עם גג בד מכני שניתן לקיפול בשניות בדומה לגג שאפשר לפגוש ברודסטר הפופולרית ביותר בעולם - המיאטה MX5 של מאזדה שגם על היבוא שלה אחראית חברת דלק מוטורס. אגב, כשהרודסטר הושקה במיני רמזו בצורה ברורה כי בעת התכנון ניצבה בפני המהנדסים המיאטה כמתחרה מרכזית של המכונית החדשה.
המחירים כאמור יתחילו ב-163 אלף שקלים לגרסת הקופר קופה ו-173 לגרסת הקופר רודסטר. דגמי הקופר S החזקים משמעותית יוצעו ב-190 אלף שקלים לדגם הקופה ו-203 לטופלס השרירנית.
למרות הויתור על שורת המושבים השנייה האורך הכללי לא השתנה