עם צאת הפסח, סיומה של תערוכת אוטומוטור והחזרה לשגרה החליטו בקבוצת צ'מפיון לשמר את מומנטום החשיפה הגבוה לו זכו דגמי המותג בתערוכה ולצאת במספר מבצעי מכירות מיוחדים שיוכלו להפוך את העניין למכירות בשטח.
מזה זמן מה מתקנאים קובי בלום וג'קי אביב, מנהלי חטיבות פולקסווגן וסקודה, בעמיתם גל מזור, מנהל חטיבת סיאט, המציג זינוק של יותר מ-90 אחוזים בנתוני מכירות המותג מאז תחילת השנה בעיקר בזכות תמחור אטרקטיבי לדגם האיביזה שהתמקם בצמרת המכירות בסגמנט הסופר מיני בישראל.
הפולקסווגן הכי זולה בשנים האחרונות
כעת, בעוד איביזות ב-70 אלף שקלים ממשיכות להיחטף מצטרפים לחגיגה גם נציגות מבית פולקסווגן וסקודה בתמחור מיוחד.
כך למשל מי שמוכן להסתפק ב-3 דלתות ובגיר ידני יוכל להפוך לבעליה של פולקסווגן פולו המצוידת במנוע 1.4 ליטר המפיק 85 כ"ס בתמורה ל-79,900 שקלים.
זהו ככל הנראה המחיר הנמוך ביותר למכונית הנושאת את סמל VW מזה שנים אך בצ'מפיון מרגיעים ומציינים שלמרות המחיר האטרקטיבי המכונית מגיעה עם אבזור מרשים הכולל בין השאר חישוקים קלים, מערכת שמע מקורית, דוושות ספורט והגה וידית ההילוכים מצופים בעור.
לראשונה מזה שנים - פולקסווגן בפחות מ-80 אלף שקליםהצ'כית הקטנה ירדה ל-69
במקביל מציעים בסקודה, עד סוף חודש מאי, מחירים מיוחדים לכמה מדגמי המותג כמו למשל הפאביה ברמת גימור אמבישן עם מנוע 1.4, גיר ידני, רדיו דיסק מקורי, 4 חלונות חשמליים ו-4 כריות אוויר שתצטרף לקרובת משפחתה הספרדיה ותוצע במחיר של 69,900 שקל בלבד. בנוסף, בסקודה מציינים שביגוד לעבר כעת ניתן לקבל גם ברמת הגימור הבסיסית (בתוספת מחיר) את המכונית עם גג בצבע לבן או כסוף.
בעבור 86 אלף שקלים תוכלו להצטייד בפאביה עם אותו מנוע 1.4 המפיק 86 כ"ס וגיר ידני אך ברמת גימור בכירה יותר הכוללת בנוסף גג בגוון שונה ללא תוספת מחיר, חישוקי 16' קלים עם צמיגים רחבים, מושבי ספורט, מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, פנסי ערפל, הגה בציפוי עור ו-6 כריות אוויר.
תתחרה בעיקר בקרוב משפחתה הספרדית | צילום: נעם וינד
הג'יפון הזול בישראל
סקודה יוצאת גם היא במבצע מיוחד לג'יפון הקומפקטי שלה - הייטי ותציע אותו בגרסה המשודכת לגיר ידני במחיר של 109,900 אלף שקלים, בדומה למחירה של משפחתית ידנית כמו פורד פוקוס, מה שהופך את הייטי, עם תג מחיר הנמוך בכ-7,000 שקלים ממחיר הגרסה הידנית של הניסאן ג'וק, לרכב פנאי-שטח הזול ביותר הנמכר כיום בישראל.
הייטי בגרסה הידנית מצוידת בגיר עם שישה יחסי העברה ובאותו מנוע 1.2 TSI המוכר מהגרסה האוטומטית ומעוד דגמים רבים של הקונצרן שכזכור בעזרת מגדש טורבו מפיק 105 כ"ס ומומנט של 17.8 קג"מ.
רמת הגימור הבסיסית כוללת חישוקי 16' קלים, פנסי ערפל, רדיו דיסק מקורי עם כניסה לנגנים, מערכת בקרת אקלים ועוד.
ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה: "המותג הצ'כי הפך לסיפור הצלחה בישראל, ובסיום הרבעון הראשון של השנה סקודה מתמקמת במקום השישי בטבלאות המכירות. מחירי המחירון החדשים, לצד המבצעים, מהווים תמונת מראה לערכי המותג הדוגל ברכבים המציעים תמורה גבוהה, ואת החבילה הטובה ביותר בסגמנטים שלהם במונחי עלות-תועלת".
הג'יפון הזול בישראל | צילום: נעם עופרן