הונדה הציגה בתערוכת ז'נבה האחרונה עדכון קל של אמצע החיים לאקורד. כעת משפחתית-המנהלים מתוחת הפנים נוחתת בארץ ומציעה מחיר אטרקטיבי מבעבר ואבזור נוסף.
מבחינה חיצונית לא מדובר בשינויים גדולים אך חדי העין יוכלו להבחין בפנסי חזית בעיצוב שונה ובפגוש קדמי בעל חזות אגרסיבית מבעבר המעניקים לחזית המכונית מראה מעט ספורטיבי יותר.
מאחור אפשר למצוא פנסים בגוון אדום בהיר ופגוש עם דיפיוזר שתורם אף הוא ללוק הכוחני של אחורי הרכב.
בהונדה מדווחים על שינויים בעיצוב רצפת המרכב שתרמו לשיפור הביצועים האווירודינמיים וכיול מחדש של מחשבי המנוע שהביאו לשיפור בנתוני צריכת הדלק ופליטת המזהמים.
מבחינת הספק, שני המנועים בנפחים של 2 ו-2.4 ליטרים המשווקים בארץ נותרו ללא שינוי ויעבירו לגלגלים הקדמיים 156 ו201 כ"ס בהתאמה, דרך תיבת הילוכים אוטומטית.
בהונדה מציינים שאחד הנושאים עליהם הושם דגש במתיחת הפנים הוא שיפור בידוד הרעשים בתא הנוסעים ולבד מחומרי בידוד חדשים ושימוש בשמשות עבות יותר נעשתה גם עבודה להפחתת רעידות מכניות למינימום.
בנוסף בחברה מציינים כי שיתוף פעולה בין מהנדסים מיפן למהנדסים מגרמניה ומבריטניה הביא לכיול מחדש של מרכבי השלדה ושינוי בבולמי הזעזועים שאמורים להעניק שיפור ברמת הנוחות וגם ביציבות.
מתחרות חזקות וזולות
האקורד מוקמה במשך שנים בשוק הרכב המקומי במדרגת ביניים בין רכבי המנהלים העממיים לדגמים של יצרניות הפרימיום וזכתה להצלחה יחסית אך לאחרונה דגמים חדשים מבית אופל ופורד המצוידים בתג מחיר אטרקטיבי ובמנועי טורבו חזקים, שמעניקים להם ביצועים מצוינים, ערערו את מעמדה של האקורד שהציגה מחיר כניסה של קרוב ל-200 אלף שקלים וביצועים חלשים משמעותית.
כעת, במקביל להגעתה של הגרסה מתוחת הפנים, בחברת "מאיר" היבואנית החליטו לעשות מהלך כפול ולהציע רמת אבזור גבוהה מבעבר ולעדכן את מחיר גרסת הבסיס כלפי מטה.
גרסת הבסיס, Luxury, תכלול מעתה בקרת שיוט, דיבורית בלוטות', חיבור USB, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור, חישוקים קלים, פנסי ערפל ועוד ותעלה 189,900 שקלים.
בנוסף תגיע גם גרסה ברמת גימור Premium, שלא הגיעה לכאן עד כה, במחיר של 199 אלף שקלים שתהיה גרסת ביניים זולה משמעותית מגרסאות הקצה היוקרתיות ועמוסות האבזור שיוצעו במחירים של 235 ו-255 אלף שקלים בהתאם לנפח המנוע.
אבזור משופר ומחיר זול מבעבר