אל מול עולם בו הפרסומות, הבאנרים, הפופ-אפים והשד יודע מה קופצים על כל מסך ומכל עבר, מרבית האנשים למדו לפתח מיומנות מיוחדות ומהירות במיוחד כדי להצליח להתעלם מכל המפגן הטכנולוגי הפרסומי הזה ויש הטוענים שהיום דווקא שיטות פרסום במחוזות האולד-סקול כמו דיוור ישיר מתגלות כיעילות במיוחד.
משונה, אותם מומחים כנראה לא ראו לאחרונה את פח האשפה שבסמוך לכל תיבת דואר בבניין משותף כדי להבין כמה מהירה הדרך בה אותם מסרים פרסומיים מושקעים יותר או פחות מוצאים את דרכם לסל המחזור.
גם הטריק לשלוח מסר פרסומי אישי כביכול, בצירוף הדפסת שמו של הנמען על הפלאייר, נראה כמו משהו שאנשים התרגלו אליו ולא מרגש אותם במיוחד או גורם להם להקדיש עוד מספר שניות של תשומת לב למוצר אותו מנסים לקדם.
לנוכח מאמצים רבים מצד מפרסמים לגרום לנו להעיף מבט נוסף בפרטי הדיוור הישיר שלהם לפני שנעיף אותם לפח, נראה כי סוכן פורשה מקומי מטורנטו עלה על רעיון מעניין במיוחד.
תודו שזה כבר מוגזםבמבצע שתוכנן היטב ונמשך מספר ימים יצא הסוכן בכל יום בשעת בוקר מוקדמת עם פורשה 911 נוצצת וצוות צילום אל אחת השכונות היוקרתיות של טורנטו כשהמטרה היא לצלם, בזמן המהיר ביותר ומבלי שאף אחד יבחין בכך, את מכונית הספורט הגרמנית מול החזיתות או שבילי החניה של כמה שיותר מבתי השכונה.
בכל יום, לאחר שהמשימה הושלמה, הצוות הגיע עם חומר הצילום לרכב מסחרי שחנה בסמוך ובו בעזרת גרפיקאית, מחשב חזק ומדפסת איכותית הוכנו על המקום פלאיירים אישיים לתושבי השכונה שכל פלאייר ופלאייר כולל תמונה ייחודית שמאפשרת לנמען לראות באופן המוחשי ביותר, מבלי שיצטרך להפעיל את הדמיון, איך תראה פורשה נחשקת על רקע הבית שלו.
הפרסומות, שהודפסו בצירוף הסלוגן "זה הרבה יותר קרוב ממה שאתם חושבים", חולקו באופן מיידי לבתים בשכונה ומסוכנות פורשה המקומית מדווחים על הצלחה חסרת תקדים - בעוד שבדרך כלל דיוור ישיר זוכה לאחוזי היענות בודדים במקרה הטוב, לא פחות מ-32 אחוזים מהאנשים שפורשה צולמה אל מול ביתם התקשרו לסוכן המקומי כדי לתאם נסיעת מבחן.
למרות האפקטיביות של המיזם הספק מבריק ספק מטריד הזה, לא בטוח שהוא היה יכול להתאים למדינות כמו ישראל בהן לקוחות פוטנציאליים של מכוניות יוקרה שכאלו גרים בבתים עם גדרות גבוהות או במגדלי מגורים עם חניות תת קרקעיות.
>> צפו: בעליה של פרארי לומד בדרך הקשה שהמכונית האקזוטית לא זוכה ליחס מעודף משוטרי NYPD