ליגת הפוטבול האמריקאית (ה-NFL) אסרה את הצגתן של פרסומות לחברות קנאביס במהלך אירוע ה"הסופרבול" (Super Bowl) שנערך הלילה (ה-14.2) בלוס-אנג'לס. אז איך, בכל זאת, הצליח נושא הלגליזציה של קנאביס למצוא את עצמו על המסך בפריים טיים של שידור הספורט הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקאית?
הסופרבול, מלבד היותו אירוע הספורט הנצפה ביותר בארצות-הברית, נחשב בעיני אמריקאים רבים כאירוע בידורי לכל דבר. רבים מהם מפנים את זמנם על מנת לצפות בו, לאו דווקא בשביל הספורט, אלא בשביל כל המסביב: התפאורה, מופע המחצית הגרנדיוזי, וגם כמובן - הפרסומות. השנה, אחת הפרסומות הייתה של המותג המוכר "סקצ'רס". ומי הוא הפרזנטור הכי לא שגרתי שתוכלו לחשוב עליו בשביל פרסומת של סקצ'רס? זו בדיוק המחשבה שעלתה בראשם של מפיקי הפרסומת של יצרנית הנעליים האמריקאית.
ווילי נלסון הוא אחד מזמרי הקאנטרי הוותיקים והאהובים בארצות-הברית. עם קריירה שנמשכת כבר למעלה מ-60 שנה, נלסון בן ה-88 לא עוצר לרגע. רק לפני שלושה חודשים הוא פרסם את אלבומו האחרון, ואלבום נוסף כבר בדרך וצפוי לצאת בחודשים הקרובים. בנוסף לקריירה מוזיקלית ענפה, נלסון גם ידוע כפעיל ותיק בתחום הקנאביס וכתומך לגליזציה נלהב. וזו בדיוק הסיבה שבגללה נבחר להיות הפרצוף של סקצ'רס בפרסומת ששודרה הלילה.
הפרסומת כולה אורכת כחצי דקה, והיא משעשעת במיוחד. נלסון לבוש בחולצה עם הכיתוב "Legalize" ומצולם בעודו יושב מול המצלמה ואומר כך: "אני נלחמתי בשביל הלגליזציה של הדבר היחיד שיכול להביא נוחות למיליונים: סקצ'רס". בנקודה הזו, במאי הפרסומת כביכול קוטע את נלסון ואומר לו: "ווילי, אני לא חושב שסקצ'רס הם בלתי-חוקיים במקום כלשהו". "אבל הם מרגישים כל-כך טוב", משיב לו נלסון, "שפשוט הנחתי שהאדם הפך אותם לבלתי חוקיים".
כשהבמאי משיב לו שלא כך הדבר, נלסון מתעקש: "אפילו לא קצת בלתי-חוקיים? שאתה יכול לנעול אותן להופעה אך לא למשחק כדורגל של הילד?". כמובן שגם כאן הבמאי מתעקש ומבהיר: "אתה יכול לנעול סקצ'רס בכל מקום".