ג'סטין ביבר ממציא את עצמו מחדש, ועכשיו הוא נכנס לעסקי הקנאביס. כמו אומנים מוכרים רבים לפניו, גם כוכב הפופ הקנדי מזהה את ההזדמנויות האדירות המצויות בענף הקנאביס, המתפתח באמריקה הצפונית במהירות מסחררת אודות ללגליזציה ההולכת ומתפשטת בקנדה ובמדינות רבות בארצות-הברית
אמש פורסם כי ביבר בן ה-27 חבר למותג הקנאביס "Palms", המתמחה בשיווק מוצרים מוכנים לעישון (או במילים אחרות – ג'וינטים מגולגלים מראש), וביחד הם השיקו מוצר חדש בשם "פיצ'ס" (Peaches – אפרסקים). המוצר קרוי על שמו של אחד משיריו של הזמר הקנדי, והוא כבר ניתן לרכישה באתר החברה ובארבע מדינות שונות בארצות-הברית.
"אני מעריץ של Palms ושל מה שהם עושים בהפצת הקנאביס ובהנגשתו, במיוחד בעבור אלו שהצמח מסייע להם בבריאותם הנפשית" אמר ביבר בראיון למגזין הוותיק "פורבס". "רציתי לוודא שאני עושה איתם משהו אמיתי ונכון, ו"פיצ'ס" נראה כמו מקום נכון להתחיל בו". ביבר דיבר בעבר בגלוי על בריאותו הנפשית, והנושא נוגע ללבו גם מעבר לפן הכלכלי ולפוטנציאל הטמון במוצרי קנאביס.
זו לא הפעם הראשונה ששמו של ג'סטין ביבר נקשר בקנאביס. לפני מספר חודשים הוא תועד בלוס-אנג'לס רוכש (באופן חוקי כמובן) מוצרי קנאביס בשווי של כ-1,000 דולר. בעבר גם התראיין וסיפר בגלוי על הימים בהם התחיל לעשן קנאביס ועל חיבתו הגדולה לצמח.
בחברה מקווים ששמו של ג'סטין ביבר יילך לפניו ויקדם משמעותית את מכירותיה של החברה, המשווקת מוצרי קנאביס לעישון במספר מדינות בארצות-הברית מאז 2018. בכל חבילה של פיצ'ס שבעה ג'וינטים של חצי גרם קנאביס ומצת, והיא עולה כ-50 דולרים. נכון לעכשיו מדובר במהדורה מוגבלת, אבל יתכן שבהמשך היא תהפוך למוצר קבוע.