בדיוק כשחשבנו שניסינו כבר את כל סוגי האלכוהול שרצינו לבדוק בתקופת הבידוד, מגיע הדבר הבא. הראפר האהוב, פוסט מאלון, משיק מותג יין רוזה, Maison No. 9. היין נוצר בשיתוף פעולה עם הזין ג'יימס מוריסי ומנהל המוזיקה של מאלון, דרה לונדון. היין, שמכוון להיות מוצר איכותי אבל נגיש לקהל הרחב, מקורו בפרובאנס מצרפת צפונה לריביירה הצרפתית.
"יין רוזה זה כשאתה רוצה להיות קצת פאנסי", סיפר הראפר על היוזמה האלכוהולית האחרונה שלו. "זה שינוי מרענן. חשבתי על הרעיון לייצר יין כבר תקופה". אם תהיתם גבי שם היין, מייסון מס' 9, הוא מגיע מקלף הטארוט האהוב על הראפר, 9 החרבות שמסמל כיבוש אתגרים יום-יומיים.
בזמן שעבד צמוד ליצרן היין אלכסיס קורנו, שזכה ב-15 מדליות זהב וקיבל 7 פעמים למעלה מ-90 נקודות על יינות רוזה, מאלון בילה הרבה ב-2019 בסיורים ליקב בין ההופעות בטור שלו. הראפר בחן יותר מ-50 בלנדים לפני שהגיעו לתוצר הסופי.
Maison מס '9 הוא יין רוזה באיכות IGP ובסגנון ים תיכוני המורכב מ-45% גרנאש נואר, 25% סינסו, 15% סירה ו-15% מרלו. למשקה יש ניחוחות עזים אך מזמינים של אננס בשל, אגסים ותותים עם רמזים לקינוחים צרפתיים. גימורו של היין "פריך ויבש" מאוזן עם תחושת עגולה ומרקמים מלוחים שיתאימו למגוון מנות.
היין מוצג בבקבוק זכוכית מלא שהוא כבר קיימא. במקום פקק, מאלון המציא סגירה מותאמת אישית מזכוכית מוצקה לשימוש חוזר עם "תושבות" בהשראת טירה מימי הביניים שנמצאת ליד הכרם. מייסון מס' 9 יצא לשוק באופן רשמי ב-9 ביוני, תחילה רק בתוך ארצות הברית. הבקבוקים מגיעים ב-3 גדלים שונים: 700 מ"ל, 1.5 ליטר ו-3 ליטר שמתומחרים כ-21.99 דולר, 44.99 דולר ו-89.99 דולר, בהתאמה.