איש העסקים הבריטי ריצ'רד ברנסון לא הגיע להון של 5 מיליארד דולר עם רעיונות שגרתיים והתנהגות קונבנציונלית. האיש העומד מאחורי מותג העל וירג׳ין, המתפרש על מספר מדהים של תחומים - ממוזיקה וספרים, דרך סלולר וקומסטיקה ועד אינטרנט ותיירות חלל - ידוע בהתנהגותו האקסצנטרית (ובחיבתו לאור הזרקורים). ועכשיו יש לו רעיון חדש.
תאגיד Virgin מפעיל ליין ספינות קרוז שידוע כמושחת ומפנק במיוחד, והשירות החדש שמציע הליין רק מחזק את התדמית הזו: מעתה והלאה, הנופשים על הסיפון לא יצטרכו לעשות יותר מלנענע את הטלפון שלהם כשהם רוצים כוס נוספת של שמפניה. הנופשים חובבי האלכוהול יורידו למכשיר הטלפון הנייד שלהם את ה-Virgin Voyages Sailor App. לאחר מכן, בכל פעם שהם ינענעו את הטלפון שלהם, יופיע על המסך כפתור שמפניה ״סודי״ ומפתה מאוד ללחיצה, שישלח אליהם ימאי עם בקבוק שמפניה בזה הרגע, לא משנה היכן הם נמצאים.
השמפניה האמורה היא בקבוק 750 מ״ל של מואט שנדון אימפריאל, תערובת של מעל 200 גפנים, המשלבת בין ״הגוף המלא של פינו נואר, הגמישות של מונייה והעידון של שרדונה - הזיווג המושלם ליום או לערב של שיט במי הקריביים החמימים״, לפי דוברות חברת וירג׳ין. הבקבוק יגיע בדלי אדום לצד 2 כוסות שמפניה.
ורק כדי שתבינו את סדרי הגודל שאנחנו מדברים עליהם: החברה בדיוק משיקה ספינה חדשה בשם Scarlet Lady, שתהיה ספינת הקרוז הראשונה שלה שתחצה את האוקיינוס - ותאכלס 2,770 נופשים. הפלגת הבכורה תתרחש ב-1 באפריל 2020. בנוסף, החברה משיקה לאונג׳ שמפניה חדש על הסיפון בשם Sip, מציע שמפניה במחיר שמתחיל ב-9 דולרים לכוס, ומסתיים ב-1,000 דולר לבקבוק וינטג׳. כמחווה למקורות הבריטיים של החברה, הבר יציע גם תה אחר הצהריים, אבל בואו - לא עדיף שמפניה?