הסלבס של היום צריכים למצוא דרכים חדשות להתפרנס - וזה לא קשור רק לקורונה. ריהאנה לא משחררת מוזיקה מפני שהיא עסוקה בלנהל אימפריית אופנה; האחיות קרדשיאן עשו קריירה ממוצרים ממותגים; וכל זמרת שמחשיבה את עצמה משיקה לכל הפחות בושם הנושא את שמה.
זה היה רק עניין של זמן עד שהאלכוהול הממותג יהפוך לדבר אמיתי, והיום התחום לא רק קיים - אלא ממש שוקק חיים. הרוזה של בראד פיט ואנג׳לינה ג׳ולי? הוודקה של ג׳אנל מונה? השמפניה של ג׳יי זי? ואולי אתם בקטע של משקאות מבית היוצר של קיילי מינוג, פוסט מאלון או מארי ג׳יי בלייג׳? רק תגידו - וזה אצלכם (בתקווה שזה יגיע בקרוב לארץ גם). זו המחשבה שהובילה את ז׳אן-ז׳אן פלטייר להקים ב-2017 את GrapeStars, שוק מקוון שבו סלבס יכולים לשווק את המשקאות שלהם ישירות לקהל העוקבים.
האפליקציה, שזמינה גם לאייפון וגם לאנדרואיד, מציעה יינות ומשקאות אלכוהולים ממותגים של למעלה מ-350 סלבס, מדיוויד בקהאם ועד ג׳ון לג׳נד, כמו גם ממשק לרכישה קלה וישירה. כבונוס, האפליקציה השיקה מיזם בשם GrapeStars Round Up, שמאפשר לעגל את סכום הקנייה למעלה - ולתרום את השארית העודפת למיזם צדקה המקושר עם הסלב ממנו קניתם את המשקה.
לפי אתר Crowdfund Insider, האפליקציה מחפשת מימון באמצעות פלטפורמת מימון ההמונים Republic. נכון לעכשיו, הקמפיין גייס מעל 55 אלף דולר (בזכות 136 משקיעים בלבד) - 220% מהיעד ההתחלתי של 25 אלף דולר. הקמפיין ימשיך לרוץ עד סמטמבר, ויוכל לגייס עד חצי מיליון דולר - שישמשו ל״הוספת פיצ׳רים חדשים, הרחבת קטלוג מוצרי הסלבס וייעול תהליכים, כדי שנהפוך לאמזון של מוצרי הסלבס״, כך לפי פלטייר. מודל הרווח של האפליקציה הוא גביית 15% עמלה מהקמעונאים על כל עסקה שמתבצעת דרך האפליקציה. פלטייר מצפה לעשות כך מעל 100 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות.