ליגת האלופות חזרה אלינו בשבוע שעבר עם שלב שמינית הגמר המרגש, וכולנו יודעים מה זה אומר; ערב עם חברים, פיצוחים פיצות והרבה בירות. מפעל הכדורגל האירופי הפופולרי כבר מזמן הפך למשהו שהוא מעבר למשחק כדורגל, ובזמן שכולנו חיים את שגרת היום יום שלנו - משחקי ליגת האלופות הפכן ל"תירוץ" המושלם לשבור שגרה ולהיפגש עם החברים.
כדורגל הוא ענף עם מסורת ארוכת שנים, ואופ"א מתנהגת בהתאם לספונסרים שהיא בוחרת למפעל האירופי המצליח. רוב החברות שלוקחות חלק המפעל הן די ותיקות, ואחת מאותן חברות היא הייניקן שכבר הפכה למזוהה כל כך עם ההמנון המרגש (איתו כולנו חולמים להכנס איתו לחופה) של המפעל, ונראה שבחברת הבירות ההולנדית מבינים טוב את משמעות המפעל לאוהדים, את המסורת ואת חווית הצפייה עם כמה חברים טובים ובירות קרות - מה שמאפשר לנו להבין איך הם מצליחים לרגש אותנו עם הפרסומות שרוב הצופים מכירים כבר בעל פה.
בדיוק מהסיבה הזו, ואחרי הפרסומת האחרונה עם כוכב הכדורגל האיטלקי פירלו (שצפוי להגיע אלינו ממש בקרוב), החלטנו להיזכר בפרסומות הישנות יותר של החברה, ואז החלטנו שאנחנו חייבים לשתף אתכם בקמפיינים הקודמים והמרגשים שלהם - אז איך אומר מודי? תבלו.
להבריז למשחק בשביל קונצרט?
ב-2009 החליטה הייניקן לבדוק את הגבולות של עשרות זוגות ברחבי מילאנו. הם הכריזו על "ערב של שירה ומוזיקה קלאסית" מזויף שמתקיים במקרה בזמן המשחק של מילאן נגד ריאל מדריד, והפיצו ידיעות עליו בתקשורת.
השלב הבא כבר היה אכזרי במיוחד: הם שכנעו בנות זוג, מורים ובוסים להציע לבני הזוג, התלמידים והעובדים שלהם ללכת "לערב המיוחד" במקום לצפות במשחק. התוצאה? אולם מלא בגברים מאוכזבים ושפופים שנרדמים מול הנגנים - עד שפתאום הנגנים עברו לנגן את המנון ליגת האלופות. בקיצור, פשוט תלחצו פליי וצפו בתגובה שלהם כשהבינו שהם הולכים לראות את המשחק באולם קונצרטים.
כך יעשה לחבר שבגד בחבריו
כבר דברנו על עניין המסורת של צפייה בליגת האלופות עם בירה וחברים - אבל נראה שהייניקן החליטו לקחת את זה צעד אחד קדימה. כמה קדימה? הם החליטו להטמין מלכודת לסימונה, אוהד רומא ותיק שתמיד צופה בליגת האלופות עם חבריו.
בקיצור, מתברר שסימונה היה צריך להחליט אם הוא רואה את המשחק של קבוצתו נגד ריאל מדריד ב-VIP באיצטדיון ולהשאיר את חבריו בבית או לא. זמן קצר לפני שהמשחק יצא לדרך - חבריו הופיעו על המסך וסיפרו לכל הנוכחים באיצטדיון מה הוא עשה - אבל נתנו לו אפשרות מפלט: תעלה עכשיו על הליקופטר שמחכה לך מחוץ לאיצטדיון ובוא לצפות במשחק איתנו. איך זה נגמר? בבקשה
נאום "המיוחד"
אם יש משהו שאוהדי הכדורגל אוהבים הוא לדמיין איך זה מרגיש להיות אחד השחקנים על המגרש - במיוחד ברגעים כמו משחקי ליגת האלופות. ב-2016 הייניקן גרמה לנו להתרגש בבית והענקיה לנו את התחושה כאילו אנחנו ממש בחדר ההלבשה וז'וזה מוריניו מכניס בנו מוטיבציה לפני המשחק. אגב, את הפרסומת עצמה, ביים גאי ריצ'י מפיק הסרטים המוכר.
גם פירלו מפספס
כבר אמרנו לכם שכל פרץ הנוסטלגיה הזה הוא בכלל בגלל פירלו, נכון? אז הנה הפרסומת מהשנה שבה הוא עדיין כיכב על המגרשים. הפחד הכי גדול של כולנו כשאנחנו יושבים לראות משחק עם החברים ושותים איזו בירה קרה בהנאה הוא לפספס את הגול - וגם אם אתה פירלו הפחד הזה קיים בך כשהשליח של הפיצה מגיע בדיוק ברגע הלא מתאים.
רוצים לדאוג שפירלו לא יפספס את הרגע שבו הכדור פוגש את הרשת? בזכות היינקן אתם יכולים לפגוש אותו - כנסו ללינק ותוכלו לזכות במפגש את הכוכב האיטלקי לערב של ליגת אלופות, בירות וחברים. בדיוק כמו שכולנו אוהבים.