אולי הקדמנו קצת בסופ"ש האחרון כשסיפרנו לכם על הסלבס ומותגי האלכוהול שלהם, כי השבוע רק התחיל וכבר התבשרנו שעוד אייליסט נכנס לרשימה היוקרתית. הפעם מדובר בדה רוק (דווין ג'ונסון) אשר ידוע בחיבתו הרבה לטקילה - שהכריז באופו רשמי שהוא נכנס לשוק האלכוהול עם מותג חדש בבעלותו.
המהלך של דה רוק לא באמת הפתיע אף אחד, כי כמו שכבר ציינו, הוא ממש (אבל ממש) אוהב טקילה ולא מפספס הזדמנות להוכיח זאת. במהלך השנה שעברה הוא אפילו שיתף את מאות מיליוני העוקבים שלו שהוא מערבב את המשקה בדייסת שיבולת השועל שהוא צורך. לכן, זה ממש הגיוני שהוא ירצה לקחת את הקשר המיוחד הזה צעד אחד קדימה. לא?
ביום שישי האחרון, המתאבק לשעבר והכוכב ההוליוודי בהווה העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו בה הוא עומד בראש שולחן עמוס בקבוקי טקילה (מרביתם כבר ריקים כמובן) וסיפר: "אחרי שנים של פיתוח ועבודה עם השותפים הטובים ביותר בעולם המשקאות - אנחנו במרחק של צעד קטן בשביל להביא את התשוקה שלי, 'מאנה' (שם המותג) - להנאת העולם כולו".
כאמור, דה רוק מצטרף לרשימה ארוכה של כוכבי על שבבעלותם מותג אלכוהול כזה או אחר; אם זה ג'ורג' קלוני שהספיק כבר לעשות אקזיט ולמכור את מותג הטקילה שלו; ראיין ריינולדס שנכנס כשותף בחברת הג'ין Aviation; ואפילו דרייק שהוציא ברנד וויסקי יוקרתי. ואנחנו? בעיקר מחכים שסטטיק ובנאל כבר יוציאו וויסקי או טקילה משלהם - "זהב" יכול להיות שם של מותג מנצח - אתם לא חושבים?