תמיד כיף להתחיל את השבוע עם בשורות טובות, בטח אם קשורות לאלכוהול, אז הנה ידיעה שבטוח תשמח אתכם: "דה רוק" (דווין ג'ונסון), אחד הכוכבים האהובים עלינו בהוליווד, ממשיך להתקדם בצעדי ענק לקראת השקת מותג הטקילה הפרטי שלו. המתאבק לשעבר וכוכב הקולנוע בהווה, ידוע בתשוקתו הרבה למשקה המקסיקני - לכן זה היה די ברור לכולם שיגיע היום בו הוא ייקח את האהבה הזו לשלב הבא.
לאחר שדיווחנו לכם כאן על סבב הטעימות שערך למשקה החדש, מתברר שהשקת המותג של ג'ונסון הסתבכה במפתיע לאחר שרשם הפטנטים והסימונים המסחריים בארה"ב דחה את בקשתו לקרוא לטקילה MANA (כוח) - אחרי שלטענתו קיימים מותגים רבים עם שם דומה בשוק האלכוהול המקומי.
וכך, בזמן שדה רוק ניסה להסדיר את ענייני שם המותג, גילינו לאחרונה כי כל הסיפור הזה ממש לא עצר אותו מלהתקדם בפיתוח המשקה עצמו, ובסוף שבוע האחרון הוא העלה תמונה שלו מרים צ'ייסר בטקילה, כשעל השולחן סביבו הונחו לא פחות מ-20 בקבוקים מסוגים שונים, ביניהם: אנייחו (מיושן במשך שנה ומעולה ללגימה איטית), סילבר (לא עובר תהליך יישון כלל ומתאים לקוקטיילים) ורפוסאדו (מיושן לפחות חודשיים ורץ נהדר בקוקטיילים או שוטים וצ'ייסרים).
"ביליתי את כל סוף השבוע בטעימות של המוצרים השונים שלנו", שיתף דה רוק בכיתוב התמונה. "אני מאוד נרגש מהטקילה החדשה שאנחנו מפתחים. אחרי דרך ארוכה של שנים - הכל הוביל לכאן - התרגשות שרק הולכת וגדלה. בואו נשתה משהו".